7

168 9 1
                                    


Ma trezesc și observ lângă mine un îngeraș dormind.

Kim dormea lângă mine, aishh, fata asta e așa de drăgălașă când doarme, pare așa de inocenta și fără griji.

Dau sa ma ridic din pat și observ o camera necunoscuta. Mi-am amintit ce s-a întâmplat aseară, ce nesimțit e Jimin pentru un idol, nici nu vreau sa mai dau ochiii cu el.

Nu vreau sa o trezesc pe Kim, așa ca ma dau jos din pat și cobor jos. Când am coborat l-am văzut pe Jimin dormind pe canapea, era destul de dragut, aishh, Ba nu, îmi vine sa il bat, Song Min nu uita ce ti-a făcut aseară (îmi spu eu mie) in fine, eu îmi continui drumul spre bucatarie pentru un pahar cu apa.

In bucatarie ma întâlnesc cu Tae.

Tae: Neața!

Eu: Neagă și tie!

Tae: Ești ok? întreabă el uitându-se ciudat la mine.

Eu: Da, de ce nu as fi... *mint eu*

Tae: Bine atunci. Kim, ea ce face?

Eu: *ma uit confuza la el* A, pai încă doarme, arată ca un îngeraș când doarme și nu îmi place sa o trezesc. *spun eu zâmbind*

Tae: Ce dragut....as putea sa ... sti tu , sa vin și eu sa o vad. *se citește rușinea de pe fata lui*

Eu: Da, desigur, nu cred ca Kim s-ar supăra.

Taehyung pov

Urc pe scări cu Song Min, aceasta e in fata mea. Ma uit atent la ea și o analizez, e frumușică, are un corp frumos, poate și un suflet la fel de frumos, cine știe, nu știu ce vrea Jimin de la ea...

Mi se pare cunoscuta fata, dar poate îmi joaca mintea feste.

Song Min pare diferită de celelalte, of Jimin, când nu sa mai rănești și tu fete...

Ma pierd in gânduri și ma împiedic intr-o treapta, cad peste Song Min și picam pe scări învârtindu-ne. Ma trezesc cu ea peste mine.

Pov Jimin

Ma trezesc din cauza unui sunet puternic provenit din parte scărilor, ma ridic ușor de pe canapea și ma îndrept spre scări.

Acolo o vad pe Song Min peste Tae. Ma ducă repede spre ei, o dau la oparte pe Song Min de pe Tae și îl împing foarte tare pe Tae in peretele de lângă scări. Ma uit la el cu o privire ucigătoare.

Nu știu ce m-a apucat, pur și simplu nu îmi place sa o vad pe Song Min cu alți baieti..

Eu: Nu te mi-a atinge de ea!

Tae: Aoleu, da cine te crezi tu ma, huh? Nu e a ta. Oricum doar am picat, atâta tot.

Eu: Tu sa taci ca nu știi nimic, și poate înveți și tu sa urci pe scări fără sa te impiedici.

Sm: Heii, ati uitat sa sunt și eu aici. *o vad cum vine spre mine* Jimin, ce naiba ai, ce te-a apucat sa te rastesti așa la Tae? A fost o greșeala nu a vrut, nu e cazul sa i scoți ochii. Tae hai sus la Kim.

Aceștia urca pe scări și ma lasă singur. Încerc sa înțeleg de ce am făcut asta.

De ce m-am enervat pe Tae chiar dacă nu a facut-o cu intenție. Aishhhh! Simt ca inebunesc!








































De fapt știu.







































Ea e a mea.

Heyyy guys! Am revenit cu un nou capitol. Ce părere aveți despre acest capitol , știu ca nu este cine știe ce, dar atat am putut pentru astazi. Îmi pare rău ca nu am mai postat, dar de acum in colo o sa încerc sa postez mai des! Sper sa va paca cartea. Byee 💜💜💜💜

Scuzati greșelile gramaticale!

Dragoste la prima vedere || P.J ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum