Astăzi plecam in Busan! Eu și Kim avem bagajele pregătite.In fata căminului ne așteaptă băieții.
Ne urcam in mașina, aparent singurele locuri libere erau lângă Jimin și Taehyung.
Care erau șansele??
Desigur ca eu ma așez lângă Jimin și Kim lângă Tae.
Dau sa ma așez și când ridic privirea o întâlnesc pe a lui. Facem contact vizual, amândoi ne uitam unul in ochii celuilalt foarte intens.
Încerc sa citesc acești ochii, dar nu reușesc, parca ascund ceva.
"Astăzi Songie dacă se poate" ma întrerupe Kim
"A, da scuze" spun eu și ma așez.
"Kim, vrei sa asculți muzica?" O întreabă Tae pe Kim.
"Sigur" Răspunde aceasta.
Vad cum Tae își scoate o casca din ureche și io înmânează lui Kim.
Ce drăguți sunt! Dacă nu i-as fi cunoscut as fi spus ca sunt un cuplu.
Jimin, asta doarme ca un porc lângă mine. Nu putea sa asculte și el muzica și sa îmi ofere și mie o casa, nuu, doamne ferește.
Ma bag și eu la somn, ce am de pierdut.
~peste o ora~
Simt un miros atat de plăcut aishh. Miroase așa de bine.
-Flashback-
"Yaahh, ChimChim-ahh, ai promis ca nu ma lași singura!" Spun eu plângând către băiatul din fata mea.
"Intelege odata, nu ești tu buricu pământului, n-am voie sa respir? Doamne ma disperi!" Se rasteste el la mine.
"Scuze.." șoptește ea încât sa o audă. "Nu o sa te mai deranjez niciodată dacă tu asta doresti. Dacă vrei sa dispar din viața ta o sa o fac, dacă vrei sa rămân lângă tine o sa o fac, dacă vrei sa te urăsc o sa o fac, dacă vrei sa mor, o sa o fac!" Spun eu plângând.
"Taci odata, numai prosti scoți pe gura!" Spune el.
"E-eu te iubesc!" Îi spun eu.
"Ce?.."
"Da! Te iubesc! Știu ca poate doar la început m-ai iubit și tu sau măcar asta sper eu, dar ceea ce știu sigur este ca acum nu îmi împărtășești aceleași sentimente. Este Ok, înțeleg! Vreau doar sa ști ca te voi iubi pentru totdeauna!
Cu asta termin, ma ridic de pe jos, deschid usa casei și fug unde apuc cu ochiii.
El alergând după mine.
Traversez, dar nu apuc sa trec de jumătatea drumului. Ultimul lucru pe care l-am văzut era un camion și pe El. După negru.
Ma trezesc, încerc sa ma ridic dar nu pot. Încep sa plâng deoarece nu îmi dau seama cum am ajuns aici, și cine este femeia din spatele acelei uși.
Când aceasta intra, eu ma speri și strâng foarte tare pătura in mâna.
"C-cine ești t-tu?" Intreb eu speriata
"Mama ta"
-EndFlashback-
Aud râsete și chicoteli din toate părțile.
"Ia uite-o ce frumos dorm îmbrățișați" se aude din stânga și din dreapta mea.
"Daaa, ce drăgălași sunt"
Când deschid ochii vad ca țin o persoana in brațe. Ma uit la chipul lui și observ ca îl țin pe Jimin in brațe.
"Ce naiba..?" Spun eu și ma desprind din brațele lui
Toată lumea iese din mașina, mai puțin eu cu Jimin.
In monentul acela îl vad și pe el cum deschide ochiii și uita la mine zâmbind.
"Vad ca ai dormit bine" îmi spune el
"De unde sti cum am dormit, huh? Îl intreb eu.
"Eram treaz de dinainte" spune el rânjind,
Nu mai spun nimic și ies din mașina.
Ajungem la hotel. Eu și Kim puteam dormi la noi acasa, ca amândouă suntem din Busan, dar nu, băieții au insistat sa mergem cu toții la hotel.
Ajungem acolo, eu tragand un bagaj mare după mine, deoarece aparent stam o săptămâna aici. După concert vacanța.
Ne ducem la Recepție și ne luam cheile pentru camere. Fiecare are câte o camera proprie.
Deci vreau sa spun ca este prima oară când vad așa un hotel. O sa fac la poze, mama mama. Sa moara alea de la facultate de invidie. Haha glumesc.
Ajungem fiecare in camera lui și ne punem la somn. Poimâine este concertul.
Deabea aștept sa îl vad pe Jimin dansând.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere || P.J ||
RomanceSong Min, o fata obișnuita, army, Park Jimin un baiat faimos, acesta făcând parte din trupa BTS. Când el o vede pe Song își amintește de tot! De tot trecutul lor! Vor putea aceștia sa fie din nou împreuna? * * * * * Țin sa menționez ca sunt greșeli...