Deschis usa și o vad pe ea, e așa frumoasa , are un corp perfect , ashhh la ce ma gândesc , o vad cum face contact vizual cu mine.
M-au cuprins fiorii când când îi vad ochiii, Pur și simplu ma pierd in ei. Ma reped la ea punându-i mâna la gura ca sa nu tipe.
Pov Song Min
5 centimetri . 5 centimetri erau între noi, simt cum îmi bate inima extrem de rapid , ma panicheze dar innacelasi timp e și plăcut .
Aishhh! Ce sunt sentimentala astea?
Sm: J-j-i-m..m-i-nn *reușesc sa scot ceva pe gura dar bâlbâindu-ma*
Jm:Shhhh *imi pune degetul pe buze* Nu spune nimic.
Îmi cuprinde talia și ma lipește de peretele din cabina de dus , se uita la mine și după îsi lasă privirea in jos și se uita la buzele mele , iar eu la ale lui .
Când îl vad pe acesta cu hainele pe el ud leoarcă mi se pare și mai atrăgător . Jimin își pune buzele peste ale mele.
Acesta ma sărută dar eu nu răspund la sărut deoarece eram prea socata de ce se întâmpla .
Buzele astea, parca îmi sint atat de cunoscute.
Când își lasă mâinile de pe talia pe și le pune pe fund ma trezesc la realitate și răspund la sărut .
La început era un sărut normal , dar acesta s-a transformat intr-unul flamand , unul plin de plăceri .
Acesta vrea sa se dezbrace de haine dar eu spun
Sm: Nu! Te rog! spun eu cu lacrimi in ochii. *Jimin se uita confuz și speriat la mine văzându-mă ca plâng*
Jm: Ce s-a întâmplat, am făcut ceva greșit? Îmi pare rău .
Acesta oprește apa și îmi da un prosop . După aceea ma îmbrac .
El ma trage de mâna pana in camera lui. In camera s-a format o liniște incomoda . Acesta sparge ghiața și spune:
Jm: De ce... de ce ai început sa plângi? Credeam ca vrei același lucru...*spune el fără sa ma privească in ochii*
Sm: E complicat... e ceva legat de trecutul meu.. *spun eu și o lacrima mi se prelinge pe obraz, Jimin observa și îmi șterge lacrima*
Jm: Îmi pare rău! *spune el trist*
Sm: Nu aveai de unde sa sti...Dar ce cautai tu in baie!? *ma răstesc eu la el*
Jm: Ammm...pai sti..voiam sa aduc prosoapele și nu știam ca tu ai intrat deja in baie și... nu am rezistat tentației!
Sm: Tentație?
Jm:....
Sm: Pe bune?! Te credeam diferit , dar toți sunteți la fel ...
Jimin dea sa se apropie de mine dar eu îi spun:
Sm: Nu te apropia! Pleacă ! *spun eu țipând și cu lacrimi in ochii* Te rog!..
Jm: Dar...
Sm: Pleacă!!!
Îl vad pe Jimin cum iese pe ușă. După ma gândesc la ce tocmai s-a întâmplat. Sărutul acela, bunzele acelea parca îmi sunt atat de cunoscute.
•Flashback•
"Yaaahh, care e cadoul tău de ziua mea??"îl intreb eu făcând ochii de cățeluș.
"Asta" spune el și ma săruta.
Îi simt buzele acestuia mișcându-se încet peste ale mele.
Am fost socata ca sa îi răspund la sărut, dar după am început și eu sa îmi mișc buzele.
La început era un sărut inocent pe parcurs a devenit unul flamand.
Camd ne dezlipim din sărut ne uitam unul la altul și ne lipim fruntile respirând scadat.
"Asta da cadou" spun eu puțin rușinată.
"Asta e o parte din cadou, cealaltă te așteaptă in dormitor." îmi spune el luându-mă de mâna îndreptându-ne spre dormitor.
•End Flashback•
——————-
Kim pov
Stau cu Tae și vorbesc cu el de o ora, am și uitat ca trebuie sa ma duc sa îmi fac dus.
Pare un tip chiar de treaba... ohh deabea aștept sa îi spun lui Songie (așa o alinta ea)...
Ma duc la Songie in camera și o vad dormind.
Ma apropi de sa și observ ca avea ochiii umflați semn ca a plâns , ma intreb ce a pățit, o sa o intreb mâine ca acum doarme ca un îngeraș! Ma pun și eu lângă ea in pat și adorm.
**********************************
Dimineața următoare
Song Min pov
Ma trezesc din pat și observ........
Heyyy, am revenit cu un nou capitol! Scuzați Greșelile gramaticale!
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere || P.J ||
RomanceSong Min, o fata obișnuita, army, Park Jimin un baiat faimos, acesta făcând parte din trupa BTS. Când el o vede pe Song își amintește de tot! De tot trecutul lor! Vor putea aceștia sa fie din nou împreuna? * * * * * Țin sa menționez ca sunt greșeli...