15

131 10 3
                                    


Jimin pov

Ma trezesc înaintea ei și ma duc sa îi fac micul dejun.

"Songie, e timpul sa te trezești, ar trebui sa mănânci ceva.." îi spun eu mângâind-o ușor pe obraz.

"Bine.." spune și se ridica ea in sezut. "Mi-ai făcut salata, Jimin!" se uita ea la mine "Mersiii" spune ea îmi sare in brațe.

Acest gest ma ia prin surprindere, normal ca îl accept. Aishhh miroase așa de bine.

"De ajuns..." spun eu și ma uit serios la ea.

"S-a întâmplat ceva...?" Se uita ea nedumerită la mine.

"Songie, trebuie sa îți spune ceva, noi-" vreau eu sa spun dar sunt intrerupt de

"SONGIEEEE, ți-am cumpărat tot ce îți place!!!!" Intra Kim in camera cu mainle pline de pungi.

"Ahhhh Kiminishii, te iubesc mai fata" spune Song și sare in brațe la ea.

Acesta era monentul potrivit sa îți spun...

"Și eu!! Oh, buna Jimin" spune aceasta și lasă plasele din mâna. "Mai sa vedeți ce poze v-am făcut" spune Kim, ne așezăm toți in pat cu ochiii îndreptați înspre telefonul ei.

"Mai Kim! Nu ma mai spiona!" Se uita urat Song la Kim in timp ce Kim chicoteste

"Uite ce frumoși sunteți" spune Kim tremurândui vocea puțin la finalul propoziției, după aceea îmi arunca o privire serioasă.

"Va mulțumesc amândurora pentru ce ati făcut pentru mine, eu ma duc la baie sa ma schimb, revin." Spune Song și pleacă.

"Jimin..." îmi șoptește Kim numele

"Da..?"

"Tu ești asa-i?" Spune Kim cu privirea in podea.

"Depinde, la ce te referi?"

Sa ma fi recunoscut?

"Oh haide! Sti bine la ce ma refer! Ah, scuzama pe mine, pe atunci nu ți se spunea Jimin, chiar dacă așa te cheama, poate numele Mochi ți-l amintești."

"Asculta, vreau să-i spun lui Songie adevărul, te rog lasă-mă sa o fac, oricum nici tu nu îl sti pe tot"

"Nu, nici vorba!"

"Dar-"

"Nu am spus! Nici un dar" spune ea și se apropie amenințători de mine. "Sti cat a suferit din cauza ta fraiere, huh? Nu, nu sti!"

"Nu e doar vina mea, dar după tot ce s-a întâmplat am decis ca așa ar fi cel mai bine! Și pe mine m-a durut, și eu am suferit, dar am trait cu speranța ca o voi pitea reîntâlni!" Spun eu ușor plângând.

"Lasă vrăjelile! Fără ea erai un nimeni!" Se rasteste ea la mine.

Are dreptate....

"Wow wow wow! Ce se intampla aici?" Întreabă Song ieșind din baie.

Ma uit la ea, după aceia îi arunc o ultima privire lui Kim și plec.



Song pov

"Ummm, ce s-a întâmplat?" Spun eu ștergându-mi parul cu un prosop.

"Oh, nimic de care sa îți faci griji" îmi spune Kim

"Jimin spunea ca vrea sa îmi spune ceva, de ce o fi plecat acum?"

"O fi uitat"

"Da poate"




<~~ După o luna~~>



Ma pregătesc pentru ca astăzi băieții ne-au chemat pe mine și pe Kim la o cafenea, au spus ca vrea sa ne spună ceva.

Îmi iau o pereche de blugi mulați, ghete care trec de genunchi cu toc, un pulover pe gât și un palton.

Ma întâlnesc cu Kim, chemam un Taxi și mergem la cafenea.

Odata ajunse ne uitam după baieti. Îi găsim și ne așezăm la masa cu ei.

"Buna baieti!" Îi salut eu împreuna cu Kim.

"Buna fetelor" ne saluta și ei pe noi

Între timp comandam fiecare câte o cafea.

"Deci.." spune Jungkook entuziasmat "Săptămâna viitoare vom avea concert in Busan, și ne-am gândit sa va luam și pa voi cu noi, ce ziceți??"

"Mai intrebi?" Îi Răspunde Kim la fel de entuziasmata.

"Mi-ar place foarte mult! Deabea aștept!" Spun eu și ma uit la Jimin.

Când ma uit in ochiii lui ma pierd, are niște ochii așa de adorabili, îi ador, aishhh, parca cunosc ochiii aceștia.

In fine cred ca îmi joaca imaginația feste.

Am mai vorbit despre alte detalii in legătura cu concertul, noi aparent avem deja locuri VIP rezervate.

Dar... nu îmi pot scoate acest gând din mine.

Ma macină.

Simt, simt ca îl cunosc pe Jimin dar in același timp nu îl cunosc. E ciudat, nu? Sigur, după cum spuneam mai devreme, îmi joaca imaginația feste.
























































Sau poate ca nu.

































































Hey! Am revenit cu un nou capitol, nu este cine știe ce, nu prea am avut inspirație dar sper sa va placa!
👉⭐️👈

Dragoste la prima vedere || P.J ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum