9

158 9 0
                                    

Ma uit la el de minute bune. Pur și simplu nu ma pot opri din al privi.

Buzele lui rozali mari și umflate, năsucul lui drăgălaș, parul care îi sta in toate părțile. Ma face sa ma gândesc cum am ajuns eu sa dorm in pat cu un idol.

"O Doamne" îmi spun eu. Deabea acum realizez ce se intampla.

Nu îmi imaginam ca un idol poate fi așa, adică sa profite de o fata...ahh, numai când îmi amintesc "tentația lui" ma face sa îi dau un pumn in fața lui drăgălașă.

Bine ca între noi nu s-a întâmplat nimic. Adică nu știu ce ar putea vedea la mine, sunt doar o fata simpla de 18 ani, nimic wow la mine. Nu ma consider frumoasa, dar nici urâta.

Dar el, face atâtea, nu ar avea ce sa vadă la mine.

Ma pierd in gânduri si am ajuns sa ma holbez la fața lui. Îl vad cum își deschide ochiii, iar eu imi întorc repede privirea in alta parte.

Jm: Neața, mi se părea mie, sau tu te holbai la mine? Spune el cu puțin amuzament in voce.

Eu: Ți se părea. Spun eu cu vocea puțin tremurata. Se vedea clar ca mint.

Jm: Mhm, sigur cum zici tu, o sa trec eu cu vederea de data asta ca te-ai holbat la mine. *spune acesta și se ridica in fund.

Eu eram roșie de rusine. Ma ridic din pat și îmi iau telefonul. Observ ca este descărcat.

Oh nuuu.

Am uitat sa o anunț pe mama ca aseară nu am putut ajunge acasa.

Ma duc la Jimin și îi cer telefonul ca sa o pot suna pe mama.

-Convorbire telefonică-

Mama: Alo?

Eu: Alo, mama! Sunt eu Song,
scuze ca nu te-am sunat pana acum dar am dormit cu Kim la Inna. *Inna este o colega de clasa. Mint eu*

Mama: Offf, mai fata mi-am făcut griji. Nu știam ca acesta este numărul Innei.

Eu: *Nici eu nu stiam, îmi spun eu in minte* . O sa mai stau puțin la ea și vin acasa.

Mama: Ok.

-Convorbire telefonică încheiata-


Eu: Jimin sa știi ca mama crede ca asta e numărul unei colege de ale mele, Inna.

Jm: Ammm, Ok.

Eu: Jimin... pot sa te intreb ceva? Spun eu cu privirea in pământ.

Jm: Da, sigur. Spune.

Eu: De ce... de ce pare ca-ți pasa de mine. Adică ne cunoaștem de doua zile, eu sunt o așa zisa "fană" iar tu un idol. Eu sunt o fata normala iar tu o persoana faimoasa.

Jimin pov

Eu: E rău in a-ți pasa de cineva? Eu te consider prietena. Nimic mai mult. Îmi pare rău dacă ți-ai făcut o impresie greșita despre mine, și mai ales îmi pare rău de ce s-a întâmplat ieri.

Am făcut-o. Am rănit-o și ma urăsc pentru asta. Dar nu vreau sa o fac sa sufere.

Mi-e frica ca i sa își amintească.

Song: Da, e o-Ok... In fine uita ca te-am întrebat asta. Eu cobor, ma duc sa o iau pe Kim și sa plecam, am stat prea mult pe aici.

O vad cum pleacă. Trebuie sa o uit. O sa ma doare inima pentru ce o sa fac.

Trebuie sa îmi reamintesc. Eu sunt Park Jimin, un playboy, nu ma rezum doar la o fata.

Aishhh, dar ea.... ea nu e orice fata.

Off... trebuie sa o fac..

Ma duc in club



*******************


Sunt in club. Am venit singur. Ma ajez la o masa și comand ceva de băut. După mai multe pahare ma ia puțin amețeala, dar sunt Ok.

Vad cum vine o fata înspre mine e blonda cu șuvițe roz, pantaloni scurți, mai degrabă chiloți, și o bluza foarte decolorata.

Asta e șansa mea, îmi spun eu mie.

Aceasta vine și se aseaza la mine in poala.

Eu: Păpușa, ai chef de prosti vad.

Mira: Nici nu ai idee. Spune ea.

Eu: Pai haide ca vad ca nu mai ai răbdare. *ma mint eu singur*

Intram intr-o camera. O iau pe fata pe nume Mira și o trântesc brutal in pat. Înce sa o sărut, nu îmi plac buzele ei, nu se compara cu cele ale lui Songi.

Stai de ce naiba o compar pe ea cu fata asta. Jimin, revino-ți!

Mira începe sa ma dezbrace de tricou. După aceea trece la curea, iar apoi îmi da pantaloni jos. Rămân in boxeri.

Nu am simțit nici un interes fata de ea dar totuși am continuat, încep și eu sa o dezbrac de bluza, iar când o vad fără bluza îmi amintesc de Song când era in baie.

Nu se compara corpul lui Song față de cel al Mirei. Song are un corp perfect.

Aishhh nu mai pot continua.

Ma dau jos de pe Mira și încep sa ma îmbrac.

Mira: Ce dracu faci?

Eu: Ma îmbrac, nu vezi? Spun eu nepăsător.

Mira: Vad și eu ca te îmbraci, dar de ce? Adică chiar nu vrei sa continuam, haide nu ma lasă așa

Eu: Ce nu înțelegi ca nu îmi trezești nici un fel de întăres. Da pai uitate la tine. Ia zi, cu câți ai făcut-o azi? Huh? Spun eu și plec.



*****************


Pov Song Min

Am ajuns și eu in sfârșit acasa. Sincer chiar m-au rănit puțin cuvintele lui Jimin, dar pana la urma a fost vine mea, eu am gândit greșit.

Mama: Buna Songie, ai venit și tu acasa. Ți-e foame, vrei sa mănânci ceva?

Eu: Buna mama, nu mi-s foame. Ma duc in camera mea.

Mi-ar prinde bine o baie lunga.


Heyy, sczuzati dacă mai și greșeli gramaticale dar am autocorector la tastatura și na. Sper sa va placa, byeee 💜💜💜

Dragoste la prima vedere || P.J ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum