Ma trezesc din cauza soneriei de la usa. Ma dau jos din pat și ma mișc pana in fata uși, nu stau sa ma uit pe vizor cine e și deschid direct usa.O vad pe Kim cum sare in brațele mele.
"Neataaaa, ce facii??" Ma întreabă entuziasmata Kim.
"Bine, dormeam pana sa vi tu. Acum numai bine nu fac" raspund eu răutăcioasă. Ma uit la ea și o vad cu doua pungi pline in mâna.
"Auzi de ce ai venit la ora asta la mine și ce sunt cu pungile astea in mâna ta?" O intreb eu.
"Aaa da, de asta am venit. Deci fi atenta, azi dimineața a venit Taehyung la mine sa îmi spună ca azi mergem la piscina."
"Și mie tot nu mi-ai răspuns la întrebare, ce e cu pungile alea??" O intreb eu din nou.
"Astea? Astea sunt costume de baie, am venit sa ne probăm." Spune ea entuziasmata.
"Mergem o zi la piscina nu 15."
"Daaa știu, dar trebuie sa ne alegem costumul de baie potrivit" spune ea.
"A da scuzama pe mine. Trebuie sa arați țiplă in fata lui Taehyung." Spun eu râzând.
"Yahhh, taci tu ca și tu vrei sa arați bomba in fata lui Jimin."
"Sincer, da" spun eu sigura pe mine. "Auzi Kim."
"Mhm?"
"Numai eu am o senzație ca Jimin are o față familiara, adica parca îl știu... Nu știu cum sa explic, când sunt in preajma lui, îmi amintesc lucruri dubioase" îi spun su lui Kim.
"Adică? Întreabă ea"
Kim pov
Oh nu, cred ca începe sa își amintească de Jimin.
"Adică?" O intreb eu pe ea sperând ca nu este ce cred eu ca este.
"Adică, de exemplu astăzi când dormeam am visat ceva. Hmmm stai aa îmi amintesc, *mi-a povestit tot ce a visat in mașina* a da, și am spus un nume ciudat, ChimChim?" Îmi spune ea
Oh nu. Începe sa își reamintească, offff, ce ma fac?
"Nu știu ce sa zic, in fine hai sa probăm costumele de baie."După câteva "ore" de probat eu mi-am ales costumul acesta de baie:
Iar Songie acesta:
După aceea am plecat de la Songie din camera, deaoarece Tae mi a spus ca ne întâlnim la Recepție peste o ora.Ma duc in fata camerei lui Jimin și încep sa bat foarte tare in usa.
Acesta îmi deschide și se uita la mine somnoros. Intru in camera, închid usa in spatele meu și ma duc in dreptul lui.
"Jimin! Song începe sa își amintească de tine fraiere!"
"Ce? P-pe bune?" Ma întreabă acesta, parca trezindu-se din starea de somn.
"Am decis ceva. Spune-i lui Song adevarul, pana nu o sa fie prea tarziu" îi spun eu lui Jimin.
"Pai nu tu erai aia care nu voia sa îi spun lui Song adevarul?" Ma întreabă el
"Nu contează asta, tot ceea ce contează acum este ca tu trebuie sa îi spun adevarul, îți dau termen pana diseară, dacă nu o faci tu o fac eu, și crede-ma o ca sa fie mai dureros dacă aude adevarul din gura mea."
"Ma ameninți?"
"Nu, asta a fost doar un sfat." Spun eu și părăsesc camera lui Jimin.
~Time skip||la piscina||~
Jimin pov
Ajungem la piscina. Ne ducem cu toții sa ne schimbam de haine in costumele de baie.
In timp ce ma schimb ma duc la Taehyung.
"Tae.." îi spun su numele acestuia
"Da? Asa ma cheama. Am cel mai frumos nume știu."
"Aish narcisistule. Nu de astea ți-am strigat numele. Voiam sa te intreb dacă ai recunoscut-o pe Songie."
"Mhm, am făcut-o de mult" spune el.
"Începe sa își amintească... de mine."
"Ce anume?" Ma întreabă acesta.
"Accidentul.." îi răspund eu.
Taehyung nu zice nimic, doar se uita lung la mine.
"Atat îți zic, sa știi ca ai greșit foarte mult in perioada aceea." Cu asta asta termina și pleacă.
•
•
•
•
•
•
•
•Ma îndrept spre șezlong și acolo o vad pe Songie. Doame are fata asta un corp așa de perfect. Sunt așa de prost ca am pierdut-o.
"Buna" îmi spune ea.
"Buna"
"Vi in apa?" Ma întreabă aceasta.
"Da" îi răspund eu.
"Bine, dar sa știi ca eu nu știu sa înot.
"Știu"
"D-de unde știi?
"Adică am vrut sa spun, ca te învăț eu"
Minie, prostuțo, știu ca nu știi sa înoți mi-ai mai spus asta acum 3 ani.. dar atunci eram la mare.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere || P.J ||
RomanceSong Min, o fata obișnuita, army, Park Jimin un baiat faimos, acesta făcând parte din trupa BTS. Când el o vede pe Song își amintește de tot! De tot trecutul lor! Vor putea aceștia sa fie din nou împreuna? * * * * * Țin sa menționez ca sunt greșeli...