Hei dragilor! Nu uitați sa lăsați o 👉⭐️
Mersii ❤️Kim Pov
Mai erau 5 minute din ora și Kim tot nu s-a întors. Offf, nu știu ce e cu ea. Se comporta foarte ciudat in ultima vreme...
Au trecut cele 5 minute, îmi strâng repede lucrurile de pe masa, le pun in ghiozdan și plec grabita spre baie.
Nu e aici. Nu o vad.
Dacă as fi Songie, unde m-as duce?
Știu! Poate s-a dus sa își ia mașina din parcarea facultății.
Ies grabita din facultate și ma îndrept spre mașina lui Songie.
Ajung in fata mașini, ma uit înăuntru și nu o vad.
Aishhh!
Simt o mâna pe umărul meu, din instinct, trag de mână in fata și rotesc persoana din spatele meu.
"Auuuuu" spune băiatul din fata mea care e pe jos. Când vad cine e îmi vine sa intru in pământ de rușine.
Car de proasta poți sa fi Kim! Cat?
"Îmi cer scuze Taehyung... a-a fost din instinct. Nu cred ca sti...dar fac karate" spun eu ajutându-l sa se ridice de pe jos.
Îl vad cum se uita la mine. Se apropie așa de mult de mine încât îi pot simți respirația. Fata lui e așa frumoasa, și..... așa CURATĂ.
Am început sa ma holbez la pielea lui. Cum poate un baiat sa aibă pielea așa de frumoasa?
"Vad ca îți place sa te holbezi la oameni" spune acesta.
"Pai, da..." zic și puțin rușinată de situație. "Stai"
"Ce?"
"Nu e vina mea ca te-ai apropiat atat de mult de mine" spun eu și ma dau câțiva pași in spate. "Ce ai vrut sa faci?" îl intreb eu
Îl vad cum se abține sa nu rada.
"Pai pentru ca, cheia mea de la mașina e agățată de ghiozdanul tau" răspuns Tae amuzat de situație.
Bravo Kim, te-ai făcut mai rău de cacao!
"Da,bine! In fine. Ai văzut-o pe Kim, nu dau de ea, are telefonul închis"
"Nț! Nu am văzut-o. Dar de ce nu e cu tine?" ma întreabă Tae
"Poveste lunga, Poate s-a dus la cămin. Ahhh firar!" zic eu dând cu piciorul in gol"
"Ce este?" Întreabă el nedumerit
"Nu am mașina! De obicei merg cu Kim!" Spun eu puțin rușinată.
Taehyung ma ia de Brat și ma trage după el pana la o dubița neagră.
"C-ce faci?"
"Te duc eu cu mașina pana la cămin. Bine, adică noi."
Când acesta deschide usa de la dubița, vad 5 baieti. Wow, chiar sunt ei din noi. Stai stai stai! De ce sunt doar 5? Jimin unde e?
As fi vrut sa îl intreb pe Taehyung, dar nu vreau sa par dubioasa, oricum, ce ma interesează pe mine ce face el?
"Te mai uiți mult la ei sau urci in mașina?" Ma întreabă Tae.
Eu ușor enervată intru in mașina.
"Aoleu!"
*************
Song pov
Am ajuns la cămin.
"Eu ma duc sa ma schimb, vin imediat." îi spun eu lui Jimin.
"Ok"
Îmi iau din dulap o pereche de pantaloni negri largi, un maieu negru, fără sutien ca nu îl prea suport și un hanorac cu fermoar gri larg.
Intru in baie și de data asta închid usa.
"De ce.... de ce ma simt așa când te vad pe tine? De ce simt ca îmi sare inima din piept camd te vad?...
Nu! Nu are cum sa îmi placa de tine!Ești un nesimțit! Un nesimțit care e dragut! Îmi spun eu uitându-ma la mine in oglinda.
Aish Songie revinoti!
După ce m-am îmbrăcat ies din baie și îl vad pe Jimin pe marginea patului meu plângând.
Jimin pov
Ea e. Am știut ca ea e. Ma doare! Ma doare al naibi de tare! Acum e așa de frumoasa.
A intrat la facultatea pe care si-o dorea. Pare fericita. Sper sa și fie...
Of Minie.... ce dor îmi e de noi..
Spun începând sa plâng fără sa realizez. Cat de prost am fost!
Îmi pare rău, îmi pare foarte rău Minie!
Și când îmi amintesc, când am fost la mine acasa ca am vrut sa fac acel lucru cu ea.... aishh uneori nu mai gândesc clar!
Sau azi când i-am simțit din nou acele buze moi și dulci. Sunt ca un drog pentru mine.
Aud usa băii cum se deschide. Ma doare prea tare inima sa ma întorc sa ma uit ca ea este in spatele meu.
Datorită ei sunt eu aici....
Spun eu și îmi pun mainile in cap.
"Jimin...." ma striga ea dar eu nu răspund.
"Jimin.." îmi spune in șoaptă așezându-se lângă mine.
Aceaste ma ia in brațe, ceea ce ma surprinde. Ma întorc și eu și o iau in brațe. O strâng așa de tare, mi-a fost așa de dor de ea!
Kim pov
"Mersi Taehyung ca m-ai adus pana la camin" îi spun și lui.
"Ahh, te rog, spune-mi Tae"
"Ok atunci, Pa Tae, pa baieti." spun eu și ma dau jos din mașina.
Intru in camin ai caut camera lui Songie.
Apăs pe clanța, usa se deschide și o vad pe Songie imbratisandul pe Jimin.
Se uita amândoi la mine.
Eu nu spun nimic și plec. Intru in camera mea și ma arunc in pat.
Oare de ce se îmbrățișau sau mai bine spus, oare de ce Jimin plângea?
Nu are cum.
Nu are cum sa fie el.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere || P.J ||
RomanceSong Min, o fata obișnuita, army, Park Jimin un baiat faimos, acesta făcând parte din trupa BTS. Când el o vede pe Song își amintește de tot! De tot trecutul lor! Vor putea aceștia sa fie din nou împreuna? * * * * * Țin sa menționez ca sunt greșeli...