1

414 15 0
                                    

(N/A: Heiii, vreau sa va spun ca primele capitole sunt mai scurte deoarece eram la început, dar pe parcurs veți vedea ca acestea vor fi mai lungi)

Buna , ma numesc Song Min și am 21 ani.Am ochiii verzi-albăstrui , parul blond spre șaten și sunt slăbuță. Sunt army de aproape un an..

—————————————————————

Sm: Mama sti....bts vot avea un concert , aici in Busan, îmi doresc foarte mult sa îi vad și să-i întâlnesc in realitate....Ma voi duce cu Kim (Kim Mia este prietena mea din grădinița aka bff-ul meu)

Mama: Offf, bine , știu cat de mult îți dorești sa îi întâlnești , toată ziua vorbești despre ei și pui muzica cu ei, in fine, dar sa meargă și Kim ca altfel nu te las!

Sm: Da mama! Mulțumesc! Te iubesc !
*îi dau un pupic pe obraz acesteia*
*mama zâmbește*

——Între timp——-

*convorbire telefonica*
Sm: Kimmm!! Am o veste senzaționala , mama ma lasă sa merg la concert la bts ,dar... doar dacă vi cu mine ...așa ca te rog, TE IMPLOR , vin-o cu mine !

Kim: .....*liniste*

Sm: Off... te rog.. spune ceva

Kim: Normal ca vin , ce ai?! E bts , e unica mea șansa sa îl întâlnesc pe V !!!

Sm: YEYYYYY !!! Concertul este peste o săptămâna ,deabea aștept !!! Mai vorbim pa Kim

Kim: Paaaa, love u!

*convorbire telefonică încheiata*

Pov Song Min

Ma duceam intr-un suflet in sufragerie spre mama sa-i spun veste (ca prietena mea Kim a acceptat sa meargă cu mn la concert) sunt extrem de fericita!!!
Când ajung in sufragerie o vad pe mama...

Nu uitați sa lăsați o steluță dacă va place acest capitol. ⭐️💜

Dragoste la prima vedere || P.J ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum