14

122 11 5
                                    



Bine fie! Dormi! Eu ma duc sa ma schimb.

Ma duc la dulap și îmi caut ceva de îmbrăcat.
Dintr-o data simt doua mâini pe talia mea.

Ma întorc și îl vad pe Jimin.

"Yahhh, ce ai!??! Ești nebun!?" Ma răstesc eu la el

"Shhh, Minie hai cu mine in pat" îmi spune el in timp ce ma trage de mâna înspre pat. Se poate observa ca e pe jumătate adormit.

Simt cum inima începe sa îmi sara din piapt.

O fi drogat? Dar nu are cum! Ăsta a fost in camera asta de aseară.

"Jimin oprestete!" Tip eu și îl vad pe acesta cum face ochiii mari.

"Ohhh, scuze." Zice și își duce mâna la ceafa.

"Omule, ma sperii"

"Scuze... apropo, ne-a deschis femeia de serviciu usa?" Ma întreabă Jimin.

"A da! Aproape ca am uitat"

"Bine atunci... îmi pare bine ca am stat cu tine adică îmi pare rău ca am stat pe capul tău" spune acesta luându-și lucrurile in graba și ieșind pe usa.

Ciudat mai e băiatul asta! Dar... cine e Minie??

Probabil e iubita lui, dar parca el nu are iubita. Aishhh inebunesc!


Jimin pov

Ies in graba din camin și îi sun pe baieti sa ma ia cu mașina de aici.

Ma așez pe banca asteptându-i.

Oh nu, iar am visat-o! Spun punându-mi mainile in cap.

De ce?!?! De ce nu pot sa te uit. De ce e așa de greu sa te șterg din inima mea? De ce încă ma gândesc la tine?...

Îl vad pe Taehyung cum coboară din mașina.

"Jimin." Ma striga acesta

"Hyung.." spun eu cu privirea îndreptată in pământ.

"Jimin, ești bine?" Intraba Tae îngrijorat

"Ea e Tae, ea e..." spun eu, cazându-mi o lacrima pe obrazul gol. "Am crezut ca ma înșel dar ea e.."

"Ești sigur?" Întreabă acesta îngrijorat

"Da.."



Song Min pov

Am ajuns la facultate. Ora trecută am avut sport așa ca acum ma îndrept spre vestiar pentru a ma schimba de haine.

Offf, nu mai e nimeni aici! Eu mereu sunt ultima.

Încep sa ma schimb, îmi dau tricoul jos rămânând in bustiera. Aud cum se deschide usa, nu dau importantă așa ca, continui sa ma dezbrac.

"Oh dar vai de mine" se aude o voce groasa din spatele meu

Ma întorc speriata acoperindu-ma repede cu câteva haine.

"Domnule Daeng, ce faceți aici??" Îmi intreb eu speriata profesorul de sport.

"Știam eu ca o sa te găsesc aici" spune și se năvălește asupra mea.

Eu încep sa urlu și sa plâng. Mi-e frica. Jimin, Kim, unde sunteți?


Kim pov

Stau in banca și o aștept pe Song sa vina din vestiar. Cred ca au mâncat-o vestiarele de nu mai vine.

O sun dar aceasta nu răspunde.

"Aishh ce doamne Iartă-mă faci de nu răspunzi" spun eu in șoaptă și ridic din banca.

Când deschid usa clasei dau nas in nas cu nimeni altul decât Jimin.

"Unmm, buna, ce faci tu aici, clasa ta este următoarea" spun eu uitându-ma la el

"Buna, știu, o căutam pe Song, o sun și nu îmi răspunde, ma gândeam ca e cu tine și îmi ignora apelurile." Spune el ușor îngrijorat

"Veste proasta nu e cu mine și nici mie nu îmi răspunde la telefon. Ultima data când am vorbit a spus ca se duce la vestiar sa se schimbe, poate încă este acolo"

Eu și cu Jimin ne îndreptam spre vestiar ușor grăbiți.

Cu cat ne apropiem mai mult, cu atat se aud niște sunete, parca ar fi urlete.

Jimin intra primul și îl vede pe proful de sport peste Song. Acesta îl împinge de pe ea și începe sa îl bată.

Eu ma duc la Songie

"Songie ești bine? Ce ți-a făcut asta?" O intreb eu

"N-nu s-știu , e-eu doar m-ma schimbam s-și el a intrat p-peste mine" încearcă ea sa îmi explice in timp ce plânge.

"Off Songie, gata acum ești bine" spun eu și o iau in brațe.

Jimin încă se bate cu domnul Daeng.

Eu încep sa sun la secretariatul scoli.



~Time skip~


Jimin pov

O conduc pe Songie la camin împreuna cu Kim. Aceasta pe drum nu s scos nici un sunet.

"Min- adică Songie, te simți la bine, te doare ceva?" O intreb eu.

"Sunt Ok acum, va mulțumesc."

Ajungem la camin. Intram toți in camera lui Song.

O vad pe Kim cum iese puțin din camera.

O ajut pe Song sa se întindă in pat. O mângâi ușor pe Brat ajutând-o sa doarmă.

După ce vad ca a închis ochii, ma bag și eu lângă ea și o iau in brațe. Vreau sa simtă toată iubirea pe care o port pentru ea.


Kim pov

Intru in camera, dau sa spun ceva dar îi vad pe amândoi in pat, Jimin imbratisand-o pe Songie.

Awwww sunt așa drăguți, le fac câteva poze și ies din camera și ma duc in a mea.






















































Jimin pov

Acesta este destinul.















































Iar am ajuns amândoi sa dormim in același pat.

Hei dragilor, am postat un nou capitol!
Nu uitați dacă va place acest capitol sa dat-o o steluță l 👉⭐️. Mersiii ❤️

Am câteva întrebare.
- Va place aceasta carte?
- Ati vrea sa o continui?
- Ce ati vrea voi sa se întâmple in aceasta carte!
- De ce credeți ca Jimin îi spune lui Song Minie?

Dragoste la prima vedere || P.J ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum