"Yahhhh! Park Jimin! Da-mi înapoi penarul!" Strig eu încercând sa îl prind pe acest copil care n-are stare. "Sa vezi ce-ți fac dacă te prind!" Continui eu sa îl ameninț. Am alergat după Jimin pana la etajul 4. L-am văzut cum intra in camera 'noastra' secreta din scoala.Pe scurt noua ne placea sa ne ducem acolo cand nu aveam ce face, adica cand ne plictiseam. Avem foarte multe amintiri in acea camera. Numai noi doi stim de aceasta camera. Profesorii o folosesc mai mult ca pe un depozit. Este foarte mult praf acolo. Etajul 4 fiind un etaj doar cu 2 clase, asta ineamna ca nu sunt prea multi elevi acolo.
Am intrat usor. M-am uitat in stanga si in dreapta dar nici urma de el. Inaintez putin."Yahh sa nu incer-" dar nu apuc a termin ce am de zis ca Jimin ma sperie luandu-ma in brate prin spate. "Nu ma mai speria! Sti ca nu imi place cand faci asta" ii spun eu si ma intorc cu fata catre el. Voiam sa fiu suparata pentru ca a facut asta dar pur si simplu nu puteam sa o fac cand ii vedeam fata asa de inocenta "Ce imi faci tu mie mai copile." oftez si il iau in brate si il strang tare.
"Ce iti fac?" ma tachineaza el cu zambetul lui perfect pe buze. Dintr-o data se aude clopotelul semn ca s-a sunat. Eu ma desprind din imbratisare si ma uit in ochiii lui. "Tsk, inca ti-e rusine sa faci tu prima miscare?" ma intreaba arogant si dupa aceea imi plaseaza un sarut scurt pe buze. "Acum hai in clasa daca nu vrei sa ne alegem cu absenta." si asa ne-am intreptat amandoi inspre clasa tinandu-ne de mana.
Ma trezesc din cauza alarmei care suna. "Aish ce enervant." Ce vis ciudat am avut, cred ca incep sa am fantezii cu Jimin, iar asta nu e ok. In fine, ma dau jos din pat si ma duc sa ma spal. Mi-am ales o pereche de colanti negri si un tricou larg alb si am coborat la parter unde este sala de mese. Acolo i-am vazut pe toti mai putin pe Jimin si Suga. doi puturosi.
"Neata lume." spun eu fara nici un chef de viata. Pur si simplu nu suport sa ma trezesc dimineata, chiar daca m-am mai obisnuit din cauza facultatii, tot nu-mi place. Stai stai stai, Kim a ajuns aici inaintea mea? "Woah, KIm chiar tu esti? Ce ai patit de te-ai trezit mai devreme ca mine?" o inttreb eu prefacandu-ma uimita.
"Gura! Prosta de mine avea luminozitatea la telefon 0 si eu am crezut ca mi-am pus alarma la 08:00 NU LA 06:00." imi raspunde ea frustrata. Eu am inceput sa rad atragand atentia asupra mea. M-am oprit atunci cand l-am vazut pe Jimin apropiinduse de masa noastra.
"Neata." ne spune el fara nici o expresie faciala. "Neata." ii raspundem si noi. In timp ce mancam am inceput sa vorbim despre programul de azi, cum vor devurge lucrurile si asa mai departe. Am vorbit chiar si depre noi, despre viata noastra. Le-am spus chiar si baietilor faptul ca eu nu prea imi aminteam lucruri din trecutul meu. Ma intristeaza, am avut amnezie din cauza unui accident pe care nici macar nu mi-l amintesc. Pe parcurs am inceput usor usor sa imi reamintesc de cei apropiati. Chiar si Jimin parea destul de secretos, dar asta e.
Eram asa geloasa, ei bine chiar si acum mai sunt, pe cei care isi cunosc intregul trecut. Cei care isi stiu fiecare prieten. Ganditi-va sa mergeti pe strada si o persoana de care tu nu iti aduci aminte sa te abordeze, sa te salute, si tu nici macar nu sti cine e persoana cu care vorbesti.
Dupa ce am terminat de mancat ne-am dus fiecare in camere sa ne pregatim pentru concert. Sincer eram destul de emotionata, era al doile concert al lor la care mergeam si de data asta avem vip si pe langa asta permisiundea de a intram in culise. Eu deja ii vad pe ei ca pe niste prieteni, nu vedete asa cum o faceam inainte.
Anyways
Kim s-a tot rugat de mine să nu ma imbrac ca o 'boschetara' asa cum zice ea si sa ma imbrac si eu mai feminin. Nu e vina mea ca mie imi plac hainele comode. Dar pana la urma m-a convins sa imi iau o rochie mov pal mai scurta de genunchi. "Haide Songie, ia-ti si o pereche de pantofi cu toc. Uite-i pe astia, au tocul mic." se roaga ea de mine.
"Dupa ce ca am acceptat sa port rochie, mai vrei sa port si pantofi cu toc? Da unde ma duc, la o prezentare cu moda." spun eu amuzata de sintuatie dar Kim imi arunca o privire urata. Stau eu putin pe ganduri si spun "Uite, am perechea asta de nike-uri mov, vez?" spun eu mandra. "Se potriveste perfect cu rochia." Kim se uita la pantofi si isi da ochiii peste cap. "Uff bine, ma duc sa vad cu ce ma imbrac si eu." spune ea si iese din camera.
Am iesit toti din hotel si ne-am intreptat spre masina care ne va duce la concert. Toata lumea era muta pe drum, era o liniste inconfortabila asa ca am decis eu sa o sparg. "Deci, baieti, cum va simtiti?" ii intreb eu sperand sa pornesc o conversatie.
"Mhm bine." spune Suga plictisit. "Eu deabea astept sa ii vad pe army." spune Jungkook entuziasmat, iar pe mine ma face sa chicotesc. Restul raspund la fel de monoton "bine" in afara de Rm. "Scuzai pe acesti, cum sa spun eu, baietasi care sunt putin cam obositi. Suntem cu totii foarte fericiti, dar ne pastram energia pentru scena." ma lamureste el. Eu am dat din cap semn ca am inteles.
Dupa 20 de minute am ajuns la locatie. Am intrat prin backstage impreuna cu baietii. Ni s-a spus ca pitem sta cu ei in tip ce se pregatesc. Dupa ce ii vad ca s-au imbracat, ei se aseaza sa fie aranjati si machiati. Privirea imi pica pe fata care il machiaza pe Jimin, adică uite ce ochii dulti ii face. Ma enerveaza si nu inteleg de ce. Ma duc la ea "Vezi ca nu ai intins fondul de ten cum trebuie." ii spun uitandu-ma la fața lui Jimin. Pe restul ii auzeam cum chicoteau. "Poftim?" ma intreaba ea. "Ce ai auzit. Ai dopuri in urechi sau ceva?" o intreb eu rautaciasa si ii iau pensula din mana si incep sa ii aplic lui Jimin fondul de ten.
Fata respectiva imi arunca o ultima privire si pleaca nervoasa. Eu am continuat sa ii fac machiajul lui Jimin, dar acesta se tot uita la mine. "P-poti te rog sa nu te mai uiti asa la mine?" intreb eu incat sa auda doar el. "Iti miroase respiratia." glumeste el. "C-ce??" intrab eu simtindu-ma jenata de situatie. "Scuze, glumeam, doar te atmir, continua sa ma machiezi ca mai avem doar 20 de min." imi spune el si se uita in ochiii mei. Doamne sunt roșie la fata, sper sa nu observe. Pe cine păcălesc su, normal ca a observat. Aish am mai vazut undeva ochiii acestia. Dar unde? In fine.
Dupa ce l-am terminat, eu impreuna cu Kim ne intreptam spre locurie vip pe care le avem. Ajunse acolo ne asezam pe scaune si asteptam sa inceapa concerttul. Sunt atat de multi fani. Woah si cand ma gandesti ca asa eram si eu la inceput.
A inceput concertul si prima piesa pe care acestia o prestează este 'Fire'. Danseaza asa de frumos. Este o atmosfera de vis. Dupa ce au terminat au mai prestat cateva melodii, iar dupa aceea incepe fiecare sa se prezinte. Cand s-a luat pauza, eu si Kim ne-am dus in back stage, voiam sa ii felicitam, dar unul era intins pe jos facandui-se aer, altora li se dadeau oxigen. Ma speria starea in care erau."S-sunteti b-bine?" ii intreb eu cu vocea mea tremurand. Vine un staff la mine si imi spune. "Sunt ok, nu te ingrijora, doar lasa-i putin singuri" ne lamureste aceasta.
Am iesit din acea camera si am asteptat ca baietii sa iasa. Cand acestia au iesit m-am dus ingrijorata la ei si i-am intrabat daca sunt bine, iar ei mi-au spus ca nu am de ce sa ma ingrijorez si ca sunt ok. Ne-am dus inapoi la locurile noastre si am asteptat pana s-a terminat concertul.
Hello guys! Sper sa va placa acest capitol
pt ca am muncit cv la el și na.
Also, nu uitați sa lăsați o steluță dacă
va place cartea!^^
Cred (,) ca e prima dată când scriu un
capitol așa de lung.
1499 de cuvinte hehe^^
Va multumesc foarte mult pt 1,16 mii de
ochișori, sunt foarte fericita.
Purple uuu 💜
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere || P.J ||
RomanceSong Min, o fata obișnuita, army, Park Jimin un baiat faimos, acesta făcând parte din trupa BTS. Când el o vede pe Song își amintește de tot! De tot trecutul lor! Vor putea aceștia sa fie din nou împreuna? * * * * * Țin sa menționez ca sunt greșeli...