Pov Song MinÎncerc sa îmi dau seama de ce a reacționat așa Jimin, adică a fost doar o greșeala, nu e vina mea,da poate e puțin vina lui Tae.
Dar totuși când l-am văzut m-am simțit oarecum protejata, nu înțeleg de ce ma bucura puțin reacția lui dar in același timp ma enervează la maxim.
Poate așa reacționează el de fel ca altfel nu pot sa înțeleg de ce a făcut asta. Mai avea puțin și îl lua la bătaie pe Taehyung.
Intru in camera, iar Tae intra și el. Acesta își fixează privirea pe Kim.
Parca îi strălucesc ochiii uitandu-se la ea. Vreau sa spun ceva dar acesta se apropie de Kim și se aseaza lâna ea.
Pov Taehyung
Ma așez lângă ea și îi admir chipul inocent și frumos. Îmi pun mâna pe obrazul ei catifelat și îl mângâi.
Un zâmbet tâmp îmi apare pe față, cum poate fi o fata așa frumoasa? Adică, am văzut multe fete la viața mea, dar ea, ea pare diferită, intr-un sens bun, cred ca îmi place de ea.
O vad cum își deschide ușor ochiii și se uita la mine. Aceasta când m-a văzut s-a ridicat repede in fund speriata.
Eu având același zâmbet tâmp.
Kim: C-ce c-cauți tu ...aici?.. *spune ea bapbaindu-se*
Ce naiba sa-i spun, ca am venit zici ca sa o vad cum doarme, as fi prea ciudat.
Ma întorc și ma uit la Song Min și o rog din priviri sa inventeze ceva.
Sm: A....pai, nu mai știam care e camera, ca na, vezi și tu ca toate seamănă la fel.
Ma uit la Song Min și îi mulțumesc pentru minciuna puțin credibila. Acum ma uit la Kim care pare sa o fi crezut pe prietena ei.
Tae: Da, sper ca acum sti care e camera.
Sm: Da, mulțumesc *murmura ea* Oricum, cred ca este timpul sa plecam, am stat prea mult pe capul vostru, ne pare rău.
Jin: Nu este nici o problema, chiar a fost plăcut. *se aude vocea lui Jin din spatele ușii. Noi deschidem usa și îi vedem pe toți acolo* Dar chiar ma supăr dacă nu tămâneți la masa.
Sm: Nu vrem sa va deranjam.
Jk: Mai degrabă îl deranjați dacă nu ramanegi la masa. O sa fie foarte trist.
Tae: Fetelor, sa știți ca Jungkook are dreptate.*spun eu. Chiar vreau sa mai petrec timp cu Kim*
Sm: Bine atunci rămânem.
Kim: Ok
Song Min pov
Coboram jos in bucatarie. Tae se aseară lângă Kim, Jk lângă Tae, lângă Tae SUGA, lângă SUGA Jin, lângă Jin RM,lângă RM J-hope, iar lângă J-hope Jimin, Ghiciți ce, singurul loc liber era lângă Jimin. Nu am avut ce face așa ca m-am așezat lângă musculiță asta.
Am început toți sa mancam.
Sm: Wooow, ce bun e, Jin te pricepi foarte bine , e deliciossss.
Jin: Și voi voiați sa plecați, hai mâncați.
Mie îmi era foarte foame, nu mai mâncasem de aseară. Mancam foarte repede, deabea ca mai mestecam.
Am luat o bucata de carne și am mâncat-o. Am uitat sa o mestec și m-am înecat. Am început sa tușesc puternic.
Jin: Song ești Ok?
Sm: Eu...n-nu...pot... ajutați-mă..
Îl vad pe Jimin cum ma cuprinde pe la spate și începe sa ma strângă de mai multe ori pana scuip bucata de carne le jos.
Eram foarte speriata, am început sa plâng și sa îl strâng pe Jimin in brațe. Stăteam cu capul pe pieptul lui.
Doamne miroase așa de bine.
Jm: Ar fi mai bine sa stea undeva întinsa. Baieti eu cu Song ne retragem la mine in camera pana se linisteste.
Eu dau aprobate din cap. Ajunși in camera acesta ma ajuta sa ma întind in pat.
Jm: Ești Ok? Vrei ceva, apa nu știu.
Sm: Sunt Ok, doar ca m-am speriat, atat.
Îl vad pe acesta cum sta in picioare de minute bune.
Sm: Stai și tu in pat, nu mai sta in picioare.
Zis și făcut acesta se aseaza lângă mine. Este un spațiu mare lângă noi in pat.
Jimin pov
Au trecut câteva minute. Decid sa ma întorc cu fata spre Song și observ ca aceasta a adormit. E așa drăguța.
Simt cum ma cuprinde și pe mine somnul și închid ochiii.
Song Min pov
Ma trezesc din nou in același pat necunoscut. Dau sa ma ridic dar nu pot din cauza a doua brațe in jurul taliei mele.
Ma întorc și îl vad pe Jimin lipit de mine, îmbrățișându-ma. Parca nici nu as mai vrea sa ma ridic. Cum poate un om ca el sa fie așa nesuferit și in același timp așa de bun.
Are parul in toate părțile, buzele acelea rozali si umflate. Aishhh ma inebuneste.
Heyyy , ce mai facetii??? Craciun fericit! Sărbători fericite. Va pup, ne auzim in următorul capitol, byee. ✨💜
Scuzati greșelile gramaticale.
822 de cuvinte
Nu uitați sa lăsați o steluță dacă va place capiolul acesta ⭐️💜
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere || P.J ||
RomanceSong Min, o fata obișnuita, army, Park Jimin un baiat faimos, acesta făcând parte din trupa BTS. Când el o vede pe Song își amintește de tot! De tot trecutul lor! Vor putea aceștia sa fie din nou împreuna? * * * * * Țin sa menționez ca sunt greșeli...