"Görüşürüz Toprak. Ona iyi bak ve, bunu sır olarak sakla tamam mı?"
"İnci bunu daha fazla saklayamazdın zaten. İyi bile dayanmışsın iki sene."
Şaşkınlıkla sevgilime döndüm.
İnci'nin iki senelik aşkını nereden biliyordu?"Ne?"
İnci'yi aradan alıp Sayraç ile evine getirmiştik ve şimdi ben eve geçecektim lakin artık içimde tuttuğum sırlardan dolayı dolduğumu hissediyordum.
Kim bilir kim ne biliyordu Allah aşkına?"Sevgil- Toprak, bunu önceden duydum."
Derin bir nefes alıp İnci'ye el salladım ve yola çıktım.
Sayraç'ta yanımda belirmişti.
Ah, onu çok fazla özlemiştim.Yürüyerek gitmek istiyordum. Uzun sürecekti ama onunla bütün dünyayı yürüyebilirdim.
"Sana her şeyi ayrıntısıyla anlatacağım ve sonra gideceğim Toprak."
Neden gidiyordu?
İşe gidiyor olabilirdi.
Düşüncelerimi susturup kafamı salladım ve yolun kenarına bir yere geçip yeşil gözlerini izlemeye başladım.
Bana bakmıyordu.
Ve mesafeliydi.
Bu canımı acıtmıştı."Azerbaycan'dayken annem Peri ile ilişkimizin olmasını istediğini söyledi çünkü yalnız olduğumu biliyordu.
Kimse ile bir yakınlığım olmadığını da.
Zaten çok cana yakın biri de değilim.
Ben de kabul ettim. Kaybedecek bir şeyim yoktu diye düşünmüştüm."Dikkatle dinledim onu. Hâlâ gözlerime bakmaması sinirimi bozsa da konuşmadım.
"Sonuçta birini bulamayacağımı sanıp kabul ettim ve iki sene öyle geçirdik.
İstanbul'a okumaya geldiğim zamanda bile ayrılmadım lakin Peri de, annem de biliyordu sevmediğimi, mantığımla hareket ettiğimi.
Ama sonra, taksicilik yaparken biri ile tanıştım."Kalbim biraz heyecan yapmıştı.
Bahsettiği kişi bendim."Bütün mantığım alt üst olurken buldum kendimi.
Beni dizlerimin üstüne düşürdü.""Yine de o kızı aldattığın gerçeği değişmiyor.
Sayraç, aklıma her seferinde beni de o kız yerine koyabileceğin geliyor.
O kıza yaptın, bana da yapabilirsin diye düşünüyorum hep."Kafasını sağa sola sallayıp konuşmaya devam etti.
Bu sefer bana bakmıştı."Biliyorum yaptığım doğru değildi ama onunla aynı kefede olmadığını çok iyi biliyorsun.
O; benim mantık çerçevesinde düşündüğüm biriydi.
Sense bütün mantığımı yerle bir eden kişisin."Evet, şu an erimeye başlıyordum.
Tabii ki ona dönecektim.
Ama güvenimi tekrar kazanmalıydı."Peri'den özür diledin mi?"
"Evet. En başında diledim.
O da sevilmediğini bildiğini söyleyip geri döndü."Gözlerim dolarken tam sağ elmacık kemiğinin üstüne yumruk attım.
Haftalardır içimde kalmıştı ve çok kötü hissetmiştim.
Geriye savrulup bana şaşırarak bakarken konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taksi ! [BxB]
ChickLit"Bir taksi gönderir misiniz acaba?" #1 Taksi (18.12.2020) #1 boyxboy (20.12.2020) #2 bxb (22.12.2029) #1 bxb (25.12.2020) #2 boyxboy (31.12.2020) #3 eşcinsel (05.01.2021) #3 boyxboy (06.01.2021) #3 boyslove (17.01.2021) #2 boyslove (20.01.2021)