Özel Bölüm 3

6.4K 395 157
                                    

Azerbaycan'da sahilde hepsinden bir şeyler yazdım.

İyi Okumalar:3

"Hayır Hilal kardeş, Orçun başkasının sevdiceği. Sana karşılık veremeyecek kadar gözleri kapalı."

"Ama kimse görmedim yanında. Yalan söylüyorsun."

"Ama bizzat kendisi söyledi başkasının sevdiceği olduğunu. O gelecek, onunla olmak için her şeyimi vereceğim dedi.
Kısaca sevgini alamaz.
Yani seni sevmiyor git artık sıktın bizi."

İnci'nin sonuna doğru kabalaşan tonuna gülmemek için arkamı döndüm ve dudaklarımı ısırdım. Duygu da uzaktan gelmesine rağmen İnci'nin dudaklarını okumuş, anında hızlanarak bitmişti dibimize. Sonra onun konuşmasını izlemek için önüme döndüm.

"Kız seni rahatsız mı ediyor İnci?
Yolayım mı saçlarını?"

Kolunu İnci'nin ince beline sarıp diklendiği zaman Hilal biraz gerildi, Duygu'nun karşısında bir adım geriledi.
Amacı sadece Orçun'u sormaktı lakin boşa soruyordu. Çünkü İnci'nin dediği gibi o çoktan başkasına kalbini vermişti.
Deli gibi de peşinden koşmak için uğraşıyordu. Benim açımdan da boşuna uğraşıyordu, Enes yüzüne bile bakmıyordu ama benim açımdı işte.

Orçun'un çaresiz çırpınışları aklımı hüzünle doldururken gözümün önüne iki kırmızı dondurma gelince şaşırmıştım.
Sonra da Sayraç'ın gamzeleri ve yeşil gözleri önüme gelerek beni heyecanlandırmıştı. Ne kadar zaman geçerse geçsin hep aynı tepkiyi veriyordum. Siyah saçları da dağınık duruyordu ve daha da çekiciydi.
Dondurmanın tekini elime tutturup kendininkini açma uğraşına girdiğinde tebessümle izlemeye devam ettim.

Artık ikimiz de büyümüş, mesleklerimizi yapmaya başlamıştık ama hâlâ üniversitede onu düşündüğüm zamanlarda gibiydim.

"Yavrum açsana eriyecek. Yiyemezsin."

Bana merakla bakarken elindeki dondurmayı bana verdi ve kapalı olanı alıp açtı. Onu yiyerek yanımızdan uzaklaşan kıza kaydırdı bakışlarını.
Tamamen ona odaklıydım şu an. Onun bu normal halleri beni çok etkiliyordu.

"Duygu neden saldırgan bakıyor?
Kız İnci'ye mi laf söyledi?"

Bu meraklı sözlerine cevap vermeden aldığı dondurmadan bir ısırık aldım.
Çilekli almıştı ikimize de.

"Hilal o. Orçun'u soruyordu. İnci de o başkasının sevdiceği dedi ve sinirlendi."

"Boşuna soruyormuş. Ama Orçun da boşuna uğraşıyor. Her şey boşuna."

Son dediğinden sonra gözlerini bana çevirip güzel bakışlarını takındı ve hafifçe yaklaşıp şezlongda duran elimin üstüne parmaklarını gezdirmeye başladı.

"Sen ve sana olan aşkım hariç."

Bu manalı sözlerine nazlı bir kız gibi yüzümü saklayıp sırtımı ona verdim. Kesinlikle nereden vuracağını iyi biliyordu. Aldığı dondurmaları yemeye devam ederken Duygu'yu kolayca sakinleştiren sevimli İnci'ye döndüm.
Oldukça basit biçimde yapmıştı.

Taksi ! [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin