"Orçun hayatından büyük bir yük kalkmış olacak. Uslu dur hemen keselim."
"Toprak uzak tut o makası benden!"
Sinir katsayımın yüksek olmasından dolayı aldığım nefesleri düzene sokup tekrar Orçun'a baktım.
Koltuğun etrafında dönelemekten başım dönmüştü iyice."Orçun neden hiç akıllanmıyorsun?"
Üzgün biçimde elimdeki makası inceleyip konuştu.
Fakat daha çok sinirlenmiştim.
Yine boş konuşuyordu.
Durumun ciddiyetinin farkında değildi hâlâ."Kesinlikle sarışınlardan devam etmeliydim.
Yanlış yaptım, cazibesine kapılmamalıydım."Ağlama ifadesiyle önümdeki koltuğa çökerken Allah'tan bol bol sabır dilemeye başladım.
Bu iki sene gözüme bayağı fazla gelmişti.
Ne sağlam sabrım varmış dedim kendi kendime.Yanıma ikilemde kalır gibi yavaşça çökerken onu izledim.
Küçücük bir hareket yapsam fırlayıp kaçacak gibiydi."Durumun ciddiyetinin farkında değilsin değil mi?
Arkadaş olduğun adamın değer verdiği birini üzdün.
Bir sürü kızın duygularını piç ettin.
Bu kadar mı duyarsız ve umursamazsın Orçun?"Yorgun ve bıkkın bir nefes verdi, gözlerini halıya çevirdi.
Yine saçmalamasından endişeli olsam da dinledim.
Bu kadar gevşekliğin sonucunu anlatmaya çalıştım."Ben, pek güvenmem aşk konusunda.
Bu yüzden bana tek gece yeter.
Özellikle benim gibi düşünen kızlarla zaman geçiririm ama benimle olabilmek için rahatmış gibi davrananlar da var."Elimdeki makası koltuğun koluna bırakıp ona döndüm.
Kendince sebebi vardı ama ben haksız olduğunu düşünüyordum."Bu sağlıklı ve doğru değil.
Kendi değerini düşürdüğünün farkında değilsin sanırım, kötü izlenimin var.
Bir gün gerçekten sevdiğinde,"Derin ve yavaşça bir nefes aldım ve devam ettim.
"Sevdiğin kişi sana güvenmeyeceği için kaybedeceksin.
Yalan, duygulara önem vermeme gibi konular ciddidir ve ilişkin biter.
Ayrıca sana ne dedim?
Bir daha olursa arkadaşlığımızı gözden geçireceğim demedim mi?"Üstüme bir anda atlayıp beni korkuturken ellerimi kendime siper etmeye çalıştım.
Ne cıvık çocuktu."Tamam tamam.
Sakin kalacağım.
Zaten o kız sınırım oldu.
Onunla konuştum."Şaşırmıştım.
Naz nasıl bizim yürüyen libidoyu sakinleştirebilirdi?"Hayret. Ne dedi acaba?"
"Benim gibi yavşak birinin abisiyle nasıl arkadaş olabildiğini söyledi.
Ve eğer söylerse ağzıma sıçacağını."Bunu saklamam gerekiyordu.
İçim sevgilimden ilk kez bir şey saklamanın huzursuzluğu ile dolup taşarken Orçun'u üzerimden ittim.Hiç öğrenmemiş gibi yaparsam bir sorun olmazdı.
Bir daha o kıza yanaşmasına izin de vermezdim hem.
Unutulur giderdi işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taksi ! [BxB]
ChickLit"Bir taksi gönderir misiniz acaba?" #1 Taksi (18.12.2020) #1 boyxboy (20.12.2020) #2 bxb (22.12.2029) #1 bxb (25.12.2020) #2 boyxboy (31.12.2020) #3 eşcinsel (05.01.2021) #3 boyxboy (06.01.2021) #3 boyslove (17.01.2021) #2 boyslove (20.01.2021)