8. Tuhaf Mesajlar

17.5K 1.2K 361
                                    

" Bana öylesine istediğini söylemişti, benim suçum yok. Sonradan üzülecekse bana benim gibi yaklaşmamalıydı."

Orçun'un kendi savunmasını kızlar dikkatle dinliyordu. İnci üzgün gözlerle Orçun'u süzüyordu. Çünkü o kıza üzülmüştü.

"Ama sen neden başkasının ilerideki eşlerini öpüp kokluyorsun? Bu hiç doğru değil. Hem de bu sevgileri sevmeden veriyorsun."

Bu masum sözler tabii ki İnci'den gelmişti. Lakin Duygu İnci'nin aksine evde terör estiriyordu. Sinirle odanın içinde ileri geri yürürken bir anda Orçun'a dönünce Orçun gerilerek ona bakmaya başladı.

"Orçun bir daha önüne gelene çükünü açarsan gerçekten bir daha çüküm var diyemezsin!"

Yüzünü buruşturarak kafasını hafifçe geriye çekti.

"Ya Duygu şöyle söylemeyi kes. Ayrıca İnci, bebeğim, sen bunu anlamak için fazla masumsun. Ama sadece ben istemiyorum bunu bil yeter."

"Yemin ediyorum tasma takacağım artık sana. Toprak seni döverek çıkarmasa kim bilir yine ne yapıyordun!"

Ne yapacaktı bir sarışınla İnci'nin deyimiyle sevgi paylaşımı yapıyordu, ağzıyla.

"Bir sarışın bana yaklaşmıştı. Tekrar ediyorum, o bana yaklaşmıştı."

"Ben de sarışınım beni de seviyorsun değil mi?"

İnci bu sözüyle bütün gözleri üstüne çekerken Orçun gülmüş, Duygu İnci'nin önüne hızla set gibi kurulmuştu. Aslında bu yaptığı korumaya giriyordu ama konu Orçun olduğu için sorun değildi.

"İnci korumak gibi algılama ama, Orçun o gözlerini oyarım."

"Kızlar ikiniz de olmazsınız. Biriniz her an öldürecek gibi, diğeriniz her an sarılacak gibi..."

Herkes kendince konuşurken ben bir tekli koltuğa kurulmuş öylece onları izliyordum. Aklım onlarda değil barda gördüğüm manzaradaydı.
Öpüldüğü zaman gülümseyerek kucağındaki kızla bardan çıkan yeşil gözlü bir şerefsizdeydi.
Yine kandırılmıştım yani öyle miydi?

Arkamdan birinin sarıldığını hissederken gözlerimi kırpıştırıp beni izleyen Duygu ve Orçun ikilisine döndüm. Sarılan kişi İnciydi ve daldığımı fark etmişlerdi.
İnci omzumun üstünden kafasını bana yaklaştırıp beni izledi.

"Neden geldiğinden beri dalgınsın? Orada bir şey mi oldu?"

Orçun bir anda kaşlarını kaldırıp sırıtarak konuşmaya başladı. Aklına birden bir şey gelmişti.

" Ulan şu taksici yok mu? Sen gelmeden onu gördüm bir kızla. Kız da efsane bir şeydi ama sarışın değildi.
Ve en önemlisi çocuğundu."

İnci arkama geçip daha sıkı sarıldı. Duygu da sabır dilenircesine tavanı izleyip Orçun'a döndü.

"Siktir git Orçun. Hareketlerin hoşumuza gitmiyor. Önceden kızlar da istiyor deyip seni korumaya çalışırdım ama artık hemcinslerimi bu derecede kullanman canımı sıkıyor."

Orçun ciddiyetle kalkarken İnci de Duygu'nun yanına gidip ona destek çıkmıştı.

"Evet. Onlar başkalarının sevdicekleri. Kendine bir tane bul ve bütün sevgini ona ver."

Taksi ! [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin