Gözlerimi İnci'den alamıyordum.
İnci ile Osman'ın ellerine bakıp tekrar ikisini incelemeden duramıyordum çünkü ilk defa aramızdan birinin bir sevgilisi olmuştu, sanırım?" İnci'nin bu kadar hızlı olduğunu bilmiyordum."
Lakin İnci, utanıyor gibi duruyordu.
Kafası aşağıda, öylece yolu izliyordu.
Gözlerinden hiçbir duyguyu seçemiyordum ama yanakları hafif renkliydi.Osman bir şey söylediği zaman ona dönüp kafasını salladı ve kafasını kaldırdı.
O sırada bizimle göz göze gelmişti.Ellerini ateş tutmuş gibi hemencecik çekerken gözleri titriyordu.
Tepkimizden korkuyordu bebeğimiz.Ama korkmasına gerek yoktu ki, biz eğer isterse onu da kabul ederdik.
Yanımıza gelip bana bakarken tebessümle saçının tutamını kulağının arkasına yumuşak hareketlerle attım."Gidiyor muyuz artık?"
Kafamı evet anlamında salladıktan sonra gelen iki taksiye baktım.
Önümüzde duran taksinin şoförünü hayal kırıklığı ile inceleyip arkamızdaki şoföre de baktım.Yeşil gözler içime ateş gibi düşerken yanlış yerde olduğum için içimden küfür ediyordum.
Diğer grubu götürecekti sanırım."Hayır! Ona biz bineceğiz, bu taksiye geçin Osman."
Filiz'in tiz sesi hepimize ulaşmıştı.
Sayraç'ı çoktan görmüş olmalıydı.
Ve tabii ki onu görmek istiyordu.
Onunla gideceğim için sevinsem mi, Filiz istediği için üzülsem mi bilememiştim.Arkadaki taksiye geçerken Duygu'ya döndüm.
Sert ve hissiz bir şekilde Filiz'in konuştuğu arkadaş grubunu izliyordu.
O da Filiz'e kızgındı.Hepimiz oturunca Filiz koşarak geldi ve yanıma oturdu.
Heyecanlı hareketleri vardı ve gözleri onun yeşil gözlerine bakarken ışıl ışıldı."Yine biz! Nasılsın?
İşin nasıl geçti?"Yeşil gözlerindeki ciddi ifadeyi gözümü kırpmadan izlerken sesini duydum.
Ne sesinden ne de bakışından ne hissettiğini anlayamıyordum.
Mal mıydım neydim?Aklıma dolgun dudaklara zaafı olduğu gelirken daha çok sıkıldım.
Filiz, bu isteği karşılıyordu.
O gerçekten güzeldi."Her zamanki gibi.
Nereye gidiyorsunuz?"Orçun konumu ona söyledikten sonra Filiz'in flört çabalarını dinledik bir süre.
Gerçekten içim bunalıyordu artık.
Ve Sayraç uslu uslu cevap verirken daha da bunalıyordum."Çok çalışkan ve akıllı çocuksun Sayraç.
Senin sevgilin çok şanslı olmalı."Kahkaha atarak saçını omzundan atarken birkaç tutamını yüzüme değdirince kaşlarımı çatarak İnci'ye yaklaştım.
Derin nefes alıp sakinleşmeye çalışıyordum.
İnci elini tatlı tebessümüyle elimin üstüne koyunca biraz sakinleştiğimi hissetmiştim."Sahi, sevgilin var mıydı?"
Duygu'dan aniden sahte bir kahkaha duyarken kafamızı ona çevirdik.
Sinirli bakışlarla yolu izlemeyi bırakıp Filiz'e dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taksi ! [BxB]
ChickLit"Bir taksi gönderir misiniz acaba?" #1 Taksi (18.12.2020) #1 boyxboy (20.12.2020) #2 bxb (22.12.2029) #1 bxb (25.12.2020) #2 boyxboy (31.12.2020) #3 eşcinsel (05.01.2021) #3 boyxboy (06.01.2021) #3 boyslove (17.01.2021) #2 boyslove (20.01.2021)