Güzel uykumdan telefonumun melodisi ile uyandırılınca kaşlarımı çatıp elimdeki yastığa daha sıkı sarıldım.
Yastık Sayraç'ın yattığı yastıktı ve tıpkı onun gibi kokuyordu.
Yani beni tekrardan uyutacak kadar güzel.Kendisi ilk sevişmemizdeki gibi erkenden kalkıp gittiği için ben yine ilk yaptığım gibi yastığını tiner koklar gibi kokluyordum.
Kendimi ben iradeliyim diye kandırsam bile gece yatarken onun kafasını koyduğu yastığı koklayarak uyumuştum iki hafta boyunca.
Bir süre sonra koku gitse bile sorun olmamıştı, yine devam etmiştim.Ama buna devam edemezdim.
Onu sabah ışıklarına kadar hissetmek, zevkten ağlamak harika ötesiydi evet ama ben yatak arkadaşı olmak istemiyordum.
Ben daha derin bir ilişki içerisine girmek istiyordum.
Onunla ilgili her şeyi öğrenmek, onun destekçisi olup yanında olmak, sevgilisi olmak istiyordum.Birbirimiz hakkında bildiğimiz tek şey cinsel anlamda çok iyi uyuştuğumuzdu lakin ben ruhsal anlamda da istiyordum.
Aslında davranışları öyle hissettiriyordu ama bana çıkma teklifi etmemişti.Mesela yine alnımdan öpüp saçlarımı eliyle geriye taradıktan sonra gitmişti.
Onunla sevgili olup onu tanımak istiyordum ve eminim ki tanıdıkça daha çok bağlanacaktım.Telefona bu sefer mesaj gelirken elimdeki yastıkla beraber yavaşça kalktım.
Çünkü Sayraç dediği gibi bu sefer yumuşak davranmamıştı.
Kesinlikle daha çok sevmiştim bu halini ama kalçam sevmiş gibi değildi.
Sanırım hakkında bildiklerim çalışkan olması ve yatakta sert sevmesiydi.Telefonu elime alıp saatin öğlen bire geldiğini gördüm ve esnedim.
Gelen mesajın bilinmeyen bir numaradan olduğunu görünce kaşlarım hafifçe çatılı bir şekilde mesaja girdim.Lakin yazılanlar dudağımın kenarlarının kulaklarıma yaklaşmasını sağlamıştı.
Tam bir ergen kız moduna girip yatağa geri yattım.Gönderen: 053********
Uyandıysan eğer tünaydın. Senin için kapının koluna poğaça ve krem bıraktım.
Düşünceli halleri midemde bir şeylerin koşturmasına yardım ediyor gibiydi.
İşe gitmeden önce bile beni düşünüp bir şeyler alması yastığı daha çok esir almama neden olmuştu.
Adını Sayraç diye kaydedip cevap yazdım. Bizimkilerden biri, özellikle Orçun'un görmesini istemiyordum.
En azından şu an söyleyebilecek gibi hissetmiyordum Orçun'a.Gönderilen: Sayraç
Teşekkür ederim.
Umarım ödememi yapabilmişimdir ;)Yavaşça kalkıp üstümü ayarladıktan sonra telefonu elime aldım ve banyoya girdim.
Sanırım müsait olduğu zaman mesaj yollamıştı bana. Aynadan kendimi incelediğimde gözlerim kocaman olurken tekrar mesaj gelmesiyle gülümsedim.
Her yerim hickey ile doluydu ve boynumdakileri kapatmak için fondöten almalıydım artık.Gönderen: Sayraç
Bundan sonra tek bir ödeme seçeneğin var ;)
Yanaklarım kırmızı rengine bürünürken gülümsedim.
Lakin ben bunu ilerletmek istiyordum.
Seks arkadaşı falan olmak benlik değildi.
Ben duygularımı da kullanmak istiyordum, sadece vücudumu değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taksi ! [BxB]
ChickLit"Bir taksi gönderir misiniz acaba?" #1 Taksi (18.12.2020) #1 boyxboy (20.12.2020) #2 bxb (22.12.2029) #1 bxb (25.12.2020) #2 boyxboy (31.12.2020) #3 eşcinsel (05.01.2021) #3 boyxboy (06.01.2021) #3 boyslove (17.01.2021) #2 boyslove (20.01.2021)