"Sayraç bizi evine davet ediyor gençler bu perşembe."
Gülümseyerek Orçun'a baktım.
Bunu çoktan biliyordum ve mutluydum.
Orçun ile kaynaşmış görünüyordu benim sevdiceğim.
Bana nasıl bir yararı olabilirdi bilmiyordum ama en azından daha mutluluk vericiydi.Kafamı sallayıp ona katıldım ve kızlara döndüm.
İkisi de gergindi.
Bunlara ne olmuştu böyle?
Hele İnci o kadar donuktu ki söylediğimi duyduğunu sanmıyordum."Kızlar iyi misiniz?"
İnci hiçbir şey söylemeden direkt Duygu'ya bakarken Duygu derin bir nefes aldı.
Duygu en son içmişti diye biliyordum.
Bir sorun mu olmuştu dün gece diye düşünüyorken beni cevapsız bırakmadı."Neden içtiğim konusunda sorguya çekiliyorum da..."
"Ben seni düşünüyorum Duygu.
Tıpkı senin yaptığın gibi.""Sana söyleyemem dedim İnci!
İnsanların özeli vardır.
Ben bile böyle konularda seni zorlamadım hiç.""Özür dilerim tamam mı?
Bir daha sormayacağım.
Bir daha seni düşünmeyeceğim."Harika, gerginlikleri yine hat safhadaydı.
Daha önce hiç bu kadar uzun süren bir gerginlikleri olmamıştı.
Bir an önce çözüm bulsalar iyi olurdu.İkisi de fazla hassas davranıyor, küçücük söze kayıtsız kalamıyorlardı.
Acaba aylık periyotlarından dolayı mıydı?"Kes şunu İnci.
Biraz özelime saygı duymayı öğren.""Kediciklerim lütfen sakin olun biraz."
Orçun ortamı sakinleştirmek için konuşmaya başlayınca ikisi de tüyleri kalkmış kedi gibi bakıyorlardı.
"Seni tırmalarsam görürsün kediciği."
"Osman'ı seviyorsun değil mi Duygu?
Onu bir kızla gördükten sonra içmeye gittin biliyorum."Şaşırarak ikisini dinliyordum.
Benim masum bebeğim gerçekten dikkatli bir kızdı.
Bu yüzden dersleri çok iyiydi zaten.Duygu da bizden farklı değildi.
Bunu nereden bildiğini düşünüyordu."Bilmediğin konular var.
Benim bile bilemediğim..."Ayağa kalkıp patlayacak bomba gibi nefes alırken devam etti.
Onlara ne oluyordu anlamıyordum.
Ama umarım hemen çözerlerdi."Beni bir daha sıkma İnci.
Sınırlarını bil. Söylemek istediğim zamanı ben belirlerim."Gözleri acı bir mesafe ile kısılmış biçimde bizi inceledikten sonra siyah hırkasının toplanan yerini aşağı çekti ve seri adımlarla bizi terk etti.
İki yıllık ilişkimiz içinde hiç bu kadar soğuk bir duruma düştüğümüzü hatırlamıyordum.
Kesinlikle bir yerde oturup ciddi ciddi konuşmalıydık her şeyi.
Buna ben de dahildim.
Hepsine Sayraç'ı söyleyip İnci'nin ve Duygu'nun sakladıklarını, Orçun'un bu önyargılı davranışlarını, hepsini masaya yatırıp sonra yolumuza bakmalıydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taksi ! [BxB]
ChickLit"Bir taksi gönderir misiniz acaba?" #1 Taksi (18.12.2020) #1 boyxboy (20.12.2020) #2 bxb (22.12.2029) #1 bxb (25.12.2020) #2 boyxboy (31.12.2020) #3 eşcinsel (05.01.2021) #3 boyxboy (06.01.2021) #3 boyslove (17.01.2021) #2 boyslove (20.01.2021)