Daha fazla dayanamadım ve rüzgarı aradım ilkinde açmadım bende 12 defa aradımsonunda açtı.
RÜZGAR', Noldu güzelim
BEN', Nasıl olduğunu merak etim nerdesin bu seste ne böyle partidemisin sen
RÜZGAR', Yok canım parti değil çocuklardayım.
BEN', Rüzgar arkadan kız sesi geliyo doğruyu söyle
RÜZGAR', Canım sana öyle gelmiş
dedi ama emindim bu arkadan gelen kız sesiydi dayanamadım ve arkadaşı ereni aradım.
EREN', Efendim mira
BEN ', Rüzgar sizin evdemi
EREN', Hayır buraya gelmedi ne olduki
BEN', Sizin yanınızda olduğunu dedi bana
EREN', Hayır yanımıza gelmedi hiç
BEN', Tamam sağol peki nerde bulabilirim onu
EREN', Bizim takıldığımız bi yer var ordadır kesin ben sana konumunu atarım
BEN', Teşekkür ederim
EREN', Rica ederim
inanamıyorum rüzgar bana yalan söylemişti beni aldatıyordu hayla inanamıyordum 10 dk sonra telefona konum geldi ve bir taksiye atlayıp gelen konuma gittim burası ara sokkakta bir evdi kapıyı çaldım kapıyı açan bir kızdı hemen onu itirdim ve içeri girdim bağırarak rüzgarın ismini diyordum 5 dk sonra yukarıdan rüzgar geldi şaşkınlıkla bana bakıyordu yanındada bir kız vardı onları öyle görünce gözlerim doldu ve evi terk etim arkamdan rüzgarın geldigini biliyodum hemen bir taksiye atlayıp denizi aradım.
BEN', Deniz
DENİZ', Efendim
BEN', Senden bişey isticem ben eve gelmicem anneme dersin ama nerde olduğumu deme sakın edanın yanında olcam .
dedim ve telefonu kapatım daha sonra edayı aradım hemen açtı.
EDA', Noldu kuzum
BEN', Kuzum bu gün sizde kalsam sorun olurmu hiç iyi değilim
EDA', Tabi gel kuzum
BEN', Geliyorum kuzum
dedikten sonra edalara vardım ve hemen zile bastım edada hemen kapıyı açtı giridm eda meraklı gözlerle bana bakıyordu ona nasıl anlatacağımı bilemedim ama o benim tek dert ortağımdı ondan birşey saklayamazdım ve anlatmaya başladım en başından şaşkınlıkla dinlemeye devam eti en sonunda bunu sana nasıl yapar dedi bir yandanda beni rüzgar arıyordu en sonunda telefonu kapatım onla konuşmak istemiyordum konuşmayı bırak yüzünü dahi görmek istemiyordum edaya anlatınca rahatlamıştım birazda olsa daha sonra yemek falan yaptık ben biraz yorgun olduğum için erkenden uyumaya karar verdim edada bana güzel bir yer yaptı kafamı koyup uyumaya koyuldum kısa bir süre sonra uykuya teslim etim.
RÜZGARDAN ', Mira beni öyle görünce şaşırmıştım ona gece hayatımdan asla bahsetmemiştim çünkü benden gideceğini biliyordum fakat beni öyle görmesi onu yıkmıştı peşinden gittim ama yetişemedim eve gittiğimde yoktu annesine sordum bu gün eve gelmeğeceğini bildiğini söyledi denize sorduğumda oda yanı şeyi söyledi ama biliyordum denizin miranın nerde olduğunu bildiğini söylemesini söyledim oda edada kalacağını söyledi hemen edanın evine doğru gittim ve kapıyı çaldim eda kapıyı açtı ve bana çok kızgındı büyük ihtimale her şeyi öğrenmiş bana baya sitem eti ama be duymadım ve miranın olduğu odaya doğru yürüdüm uyuyordu hemen onu kucakladım üşümsin diyede üstünede pikeyi atım odadan çıkardım ara baya doğru arabaya korduktan sonra eve geri dönüp eşyalarını aldım arabaya bindim direk ormandaki eve sürdüm direk odaya yatırdım bişeyler hazırlamaya başladım ama ona anlatmam gerekiyordu bunu yaptığıma çok kızacaktı biliyorum.