ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN YENİ BÖLÜM GEÇ GELDİ HAFTA SONU GİRECEĞİM BİR SINAV VAR ONA ODAKLANMIŞ DURUMDAYIM KUSURA BAKMAYIN.
Rüzgar en sonunda durdu geldiğimiz yer ormanlıktı rüzgara soruyordum ama cevap vermiyordu arkasından ilerledim sonrada durdu bana gözlerimi kapatmam gerektiğini söyledi bende gözlerimi kapattım sonrada rüzgar elimi tutu ve yürümeye başladı en sonunda durdu elimi bıraktı sonrada seslendi gözlerini aç diye açtım yerde piknik sepeti vardı hemen yanına gittim bende oturdum sonrada piknik sepetinden koyduğu şeyleri çıkardı güzelce yedik sonrada rüzgar ayağı kalktı ve benimde ayağa kalkmamı istedi bende kalktım sonra önümde diz çöktü ben heyecanlanmıştım evlenme teklifi eti düşünmeden evet dedim ama annemlere nasıl diyecektik ya istemezlerse ya kızarlarsa diye düşünmeye başlamıştım bir süre sonra rüzgar bana annemlerin haberi olduğunu söyledi tabi ben inanmadım bunu hissetmişti hemen annemi aradı annem telefonu açtı teklif etinmi diye sordu ben şaşkındım rüzgarda etiğini söyledi annemde çok sevindi sonrada telefonu kapattı ben rüzgara baktım ilk onlara söyledim onlarda başta kızdılar ama sonradan onayladılar dedi bunu duyunca çok mutlu olmuştum hemen ona sarıldım ona bana sarıldı bir süre öyle durdu sonra eşyaları topladık arabaya binip eve gittik kapıyı açtık içerden gülüşme sesleri geliyordu merak etim sesin geldiği yöne doğru yürümeye başladım sonrada kapıyı açtım içerde bulut ve merve vardı şaşkına dönmüştüm merve beni görünce şaşırmadı ben hemen sormaya başladım.
BEN', Merve senin ne işin var benim evimde ve bulutla
MERVE ', Burası senin evin biliyorum ama bulut benim erkek arkadaşım
BEN', Nasıl ya beni takip etirmek için senimi arkama taktılar inanamıyorum
MERVE', Rüzgar abinin bir suçu yok bulut rica eti bende ricasını yerine getirdim
BEN', Seninle tanışmam şans değildi öylemi
MERVE', Biraz olabilir
BULUT', Sana zara gelsin istemedim bu yüzden rica etim oda kabul eti rüzgar bilmiyor bunu
BEN', Tamam
dedim ve odadan çıktım sinirliydim hemen odama gittim ve üstümü değiştirdim sonrada aşağıya indim yemek hazırladım sonrada bulutları aşağıya çağırdım birlikte yemek yedik biraz sohbet ettik sonrada merve evine gitti buluta onu bırakmak için çıktı bende odama gittim yatağıma yattım kendimi uykuya teslim bıraktım .