Sabah telefonumun sesiyle uyandim ve telefonuma baktim arayan annemdi telefonu açtım.Annemle telefon konuşmamız;
Annem:Günaydın kızım şimdi sana bi şeyler diğeceğim
Ben:Tamam anneciğim dinliyorum seni
Annem :Seni rüzgarın okuluba kaydetik artık rüzgarla gidip gelceksiniz
Ben:Ama anne ben rüzgarla aynı okula gitmek istemiyorum
Annem:İtiraz yok hadi öptüm
Diyip telefonu yüzüme kapadı sinirlenmistim ama yapacak bisey yoktu ve kafam karişmişti bir vampir üvey abim vardı ve aynı okula gidecektik bu imkansızdı benim yiyecek olarak goruyodu kesin neyse soylene soylene giyindim ve aşağıya indim rüzgarın sofrada olmadığına sevindim içten içe ve kahvaltimi etmeye başladim bi yandanda hayla inanamiyordum bir vampirle yasiyordum bunu ruzgara demem gerektigini duşunerek odasina gittim ve kapiyi çaldim ses gelmeyince direk içeri girdim rüzgarın elinde kan torbası vardı beni görünce afaladı bende hiç bozuntuya vermedim ve affiyet olsun beslenmen bittikten sonra aşağıya gel olurmu vampir rüzgar dedim ve dişarı çıktım görduklerime inanamiyordum daha sonra rüzgar aşağıya geldi ve gördüklerini unut ve benimde vampir olduğumu dedi kimseye deme dedi bende merak etme aramızda dedim artık bir sırımız var vampir ruzgar dedim ve sofraya oturdum ve annemler iş seyhatinden gec donecek 3 gun sonra benim doğum gunum arkadaslarimla kutlamak istiyorum buraya davet edebilirmiyim dedim oda kabul eti ama kutlamaya oda katilacakmiş bende kabul etim ve kahvaltimizi etikten sonra ben koltukta oturdum ve rutin işim olan telefonda takıldım daha sonra dizimi izlemeye başladım daha sonra odama çıkıp hazırlandım biraz gezmek istedim evde oturmaktan sıkılmıştım .