24.BÖLÜM

1.2K 60 16
                                    

Rüzgar eve gelmeyeli tam 1hafta oldu acaba neredeydi başına bir şey mi gelmişti çok merak ediyordum defalarca aradım ama açmadı okula dahi gelmiyordu merak içindeydim bu gün ben eda deniz okula erkenden gittik sınav vardı biraz çalışmak için arka bahçeye gittik ama ön taraftan çığlık sesleri geliyordu çok merak etik koşarak ön bahçeye gittik 3 tane adam elerinde kanlar içinde bir rüzgar rüzgarı görünce koşarak oraya gittim beni görünce adamlar gülmeye başladılar etraftaki herkes bizi merakla izliyordu adamlardan biri bana yaklaşarak kokumu içine çekti sonra yerine geçti eda koşarak bulutun sınıfına gidip bulutu hemen aşağıya gelmesini söylemiş buluta koşarak yanıma geldi 2 ye 3 tük ve okuldaydık adamların gözleri bir anda kırmızı oldu eda ve deniz bunu görünce kalabalığı dağıtamaya çalıştılar bende gözlerimi kapatım gözlerimi açtığımda gözlerim kırmızıydı bulut bir anda şaşkına döndü ama ondan önce haletmemiz gereken bir olay vardı rüzgarı tutan adamın gözlerin içine baktığımda  sesizce rüzgarı bırak dedim adam bir anda bıraktı rüzgar ve bulut bunu görünce şaşırdı bende şaşırmıştım ama beli etmedim diğer adamlarada komut verip itat etmelerini söyledim adamlar diz çöktüler daha sonra bir daha etrafımızda bulunmamalarını söyledim hemen kalkıp gittiler sonra tekrar kendi göz rengime döndüm rüzgarı hemen bir yere oturtuk eda revirden ilk yardım çantası getirdi hemen yaralarına pansuman yaptık sonra bulut bana döndü.

BULUT', Sen bu zihin konturol etmesini nerden öğrendin bu nadir bulunur hele bir melezde 

BEN', Bilmiyorum adamın gözlerine baktım ve sesiz bir şekilde içimden söyledim nasıl oldu bilmiyorum.

BULUT', Sen bir melezsin nasıl olur bu konseye sormamız gerek 

BEN', Konseymi o ne 

BULUT', Vampirlerin konseyi vardır her şeyi onlar  kararlaştırır sende yarı vampir olduğun için sende bu konseye aitsin 

RÜZGAR', Hadi konseye gidelim 

BULUT', Abi sen bu halde gelemesin 

dedi bana beni takip et dedi ve okuldan çıktık hemen bulutun arabasına bindik ve bir eve geldik bu ev çok geniş ev bile değil şatoydu hemen içeri girdik bir adam vardı hemen onun yanına gittik olayı anlattık konsey başkanı tepkisiz bir şekilde bu melezlerin çoğunda görülmez fakat sende bulunması tek bir sebebi vardır rüzgar seni ısırırken bana benze dedimi diye sordu bende hemen olayı düşündüm dedi dedim o zaman rüzgarda  olan ama kullanamadığı bir güç sana geçmiş sen kullanıyorsun dedi şoka girmiştim daha sonra konseyden çıktık rüzgarın yanına gittik anlatık oda şoka girmişti sınava hemen girdik sonra okuldan çıktık eve gittik rüzgarı hemen odasına yatırdık hemen çorba yaptım güzel bir şekilde içirdim ağrı kesici verdim biraz uyuması için odasından çıktım bizimkiler aşağıdaydı muhabet ediyordu bende yanlarına oturdum.

ARKADAŞLAR YENİ BİR KİTABA BAŞLIYAYIMI NE DERSİNİZ.

Üvey Vampir AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin