Sabah uyandım ve gözlerimi açtım yanımda rüzgar uyuyordu biraz onun yüz hatlarına baktım daha sonra rüzgar gözlerini açmadan benle konuşmaya başladı.
RÜZGAR', Günaydın sevgilim beni izlemek o kadar çok mu güzel
BEN', Bir kere ben seni izlemiyordum tamamı
RÜZGAR', Ben öyle görmedim ama beni izliyordun doğruyu söyle kaçma benden
BEN', İzlemiyordum tamamı kalk hadi bu gün çok işimiz var
dedim ve odadan çıkıp kendi odama geçtim bu gün teyzemler evlerine yerleşecekti evde hazırlık vardı bende hazırlanıp aşağıya indim evi temizliceğiz daha sonra eşyaları yerleştireceğiz tabi biz evi temizlerken rüzgarlarda eşyaları taşımaya başladılar sonra yavaş yavaş yerleştirdik daha sonra rüzgarla bizi markete yolladılar bir şeyler almak için markete girdik listedeki her şeyi aldık ve eve doğru gitmeye başladık giderken rüzgarla konuşmaya başladık.
RÜZGAR', Artık söyleyelim annenle babama bilsinler
BEN', Olmaz diyemeyiz
RÜZGAR', Neden söyleyelim
BEN', Kızarlar biliyosun
RÜZGAR', Kızmazlar söyleyelim
ben tepkilerinden çok korktum sonuçta onlar bizi kardeş olarak biliyorlardı dersek kavga çıkardı bundan çok korkuyordum ama bunu rüzgara diyemiyordum sonuçta ailemiz bizi üvey kardeş diye biliyordu böyle söylersek bizi ayırırlardı ama bunu rüzgara diyemiyordum elbet bende isterdim anneme demek ama olmuyordu bunları düşünürken eve geldik annem mutfakta yemek yapıyordu teyzem de masayı hazırlıyordu deniz bahçede kesin eda ile konuşuyordu rüzgarın babasıda haber izliyordu daha sonra rüzgar herkezi çağırdı bende şaşkınlıkar içinde bakıyordum ve rüzgar konuşmaya başladı.
RÜZGAR', Size bir şey demem gerek ama tepkinizden çekiniyorum
ANNEM', Buyur de oğlum merak etim
DENİZ', Noldu söylesene rüzgar
RÜZGARIN BABASI', Herkez merakta evlat ne diceksin
herkez meraktaydı sadece teyzemin sesi çıkmadı ve rüzgar daha fazla dayanamadı herşeyi birer birer anlatı herkez şoklar içindeydi annem evlendiği kişinin bir vampir olduğunu benimde vampire dönüştüğümü öğrendi daha önemlisi rüzgarla bizim sevgili olduğumuzu öğrendi bize baya kızdı siz kardeşsiniz bu nasıl olur hayır ayrılıyosunuz dedikten sonra rüzgarın babasına döndü ve en yakın zamanda boşanma davası açıyoruz bir canavarla aynı evde kalamam dedi bu lafa çok sinirlenmişti annemin karşısına geçtim .
BEN', Sen ucube diyosunda anne hiç sana zara vercek bir şey yaptımı dur ben diyim yapmadı seni mutlu etmeye çalıştı ama sadece vampir olduğu için ondan ayrılıyorsun bumu senin sevgin ben senden oğrendim sevgiyi bana böyle öğretmemiştin bana sevdiğin insanı olduğu gibi kusurlarıyla sev demiştin ama kendin yapmıyorsun.
ANNEM',O konu farklı bu konu farklı
BEN', İkiside aynı şey anne oda kusur buda kusur onlarda istemezdi vampir olmayı onlarında elinde değil kabul et artık
ANNEM', Belkide haklısın kızım.
TEYZEM', Abla mira doğru söylüyor.
annemide ikna etmiştim ayrılmamaya ama bize karşılarmıydı hayla acaba bilemiyordum daha sonra annem bize döndü ve ayrılmanıza gerek yok ama çok dikkatli olun olurmu dedi kimseye beli etmeyin dedi o kadar mutlu olmuştumki rüzgarın kucagına atladım oda hemen yakaladı ama hemen indim annemlerin olduğu aklıma geldi ben hemen odama gittim arkamdan rüzgar geldi hemen kucağına atladım oda benim dudaklarıma yapıştı bir süre öyle durduk taki kapı çalana kada.
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDEN SONRA FESAT GELİYO.