Rüzgar kapıyı kitledi ve beni kendisine çekti dudaklarıma yapıştı bende karşılık verdim bir süre öpüştükten sonra tşörtümü çıkardı kendisininkinde çıkardı daha sonra yatağa beni atı üstüme gelmeye başladı boynumu öpmeye başladı daha sonra bütün vücudumuz birbirine deyiordu artık tamamen birbirimizin olmuştuk yorgunluktan sarılıp uyuduk sabah güneşin ilk ışıklarıyla açtık ben hemen odama gittim duşa girdim hazırlandım aşağıya indim herkes sofradaydı rüzgar bile oturuyodu bende hemen yerime oturdum sonra annem ben teyzem doktora gittik randevu saatinin gelmesini bekledik sonunda sıra bize gelmişti hemen içeri girdik annem ile teyzem koltuklara oturdular bende annemin yanında ayakta beklemeye başladım annem doktora şikayetlerinden bahsetmeye başladı.
ANNEM', Miğdem bulanıyor,Başım dönüyor ,hemen yoruluyorum ,çok fazla uyuyorum
DOKTOR', Tamadır hanım efendi şimdi emin olmak için size kan testi yapıcaz hemşire hanım size yardımcı olsun.
dedi ve hemşireyi takip etmeye başladık bende annem ile birlikte bende girdim kadın iğneyi hazırladı ve annemin koluna soktu annemin kolundan kan gelince benim gözlerim kıp kırmızı oldu ben koşar adımlarla dışarı çıktım koşar adımlarla tuvalete koştum kapıyı kitledim gözlerimi kapattım daha sonra kendime gelince elimi yüzümü yıkadım ve dışarı çıktım tekrar annemlerin yanına gittim annem anlamıştı daha sonra testin çıkmasını bekledik 1 saat sonra test çıktı tekrar doktorun odasına girdik.
DOKTOR', Testinizin sonucu çıktı hanım efendi 1 haftalık hamilesiniz
BEN', Nasıl yani
DOKTOR', Evet anneniz 1haftalık hamile
bu haberi duyunca mutlu olmuştu bir yanım ama diğer yanım kırıktı hemen odayı terk etim koşarak hastaneden çıktım bir taksiye bindim mezarlığa gittim ağlaya ağlaya babamın mezarıının başına gittim sanki beni duyuyor gibi geliyordu onla konuşmaya başladım.
İÇ SESİM', Baba sensiz olmuyor annem başkasıyla evlendi şimdi o adamdan bir çocuk doğuracak canım yanıyor bana keşke şimdi kalksan omzuma dokunsan desenki kızım ben burdayım sen benim biricik kızımsın desen keske baba seni çok özledim yoruldum artık o eve gitmek istemiyorum artık nerdesin baba nolur çık ordan .
diye ağlayarka konuşmaya başadım suan sadece babamın yerinde olmak isterdim sonra bir taksiye bindim sahile gittim denizi izlemeye başladım eve gitmek istemiyodum telefonumu kapatım telefonumu kapatım kimse bana ulaşamasın diye artık hava kararmıştı beni merak etmişlerdi biliyordum ama eve gitmek istemiyordum bir süre sonra yanıma rüzgar geldi benim ağldığımı görünce kafamı ona çevirdi ve dudağım yapıştı bende karşılık verdim rüzgar beni ayağıya kaldırdırğı gibi hemen arabaya bindirdi sonra ormanlık eve götürdü kapıdan girdiğimiz gibi dudaklarıma yapıştı bene karşılık verdim sonra tişortümü çıkardı bendee onun tşörtünü çıkardım öpüşerek yukarıya çıktık odaya girdik beni direk yatağa atı direk üstüme çıktı ve eteğimi altımdan çıkardı oda pantolunu çıkardı öpüşmeye devam etik daha sonra sabaha kadar sevişti artık onundum sonra sarılıp uyudum öğlen uyadık ilk olarak duşa girdik sonra giyinip aşağıya kahvaltı etmeye indik.
EVET FESAT BÖLÜM GELDİ