Yemek yedikten sonra ben duşa girmek için odama gitim ve duşa girdim aşağıda rüzgar ve deniz yanlız kaldılar neyse bende hemen yıkanıp çıktım saçımı kurutum bakımımı yapıp aşağıya indim ikiside telefona gömülmüşlerdi benim geldiğimi farketmediler bende aralarına oturdum telefonları aldım tabi buna çok sinirlendiler bana sinirli bir şekilde baktılar bende filim izleyelimi hadi dedim onlarda kabul etiler deniz bi filim açtı meraklanmıştım biraz sonra filimin vampir filmi olduğunu anladım ve denize dönüp
BEN', Deniz vampir filmimi açtın sen bakayım.
DENİZ', Evet
ben tabi bunu duyunca çok mutlu olmuştum ve dikkatlice izlemeye başladım bir bölümünde kızı vampir ısırıyodu bende içimden İÇ SESİM', Keşke rüzgarda beni böyle ısırıp vampire dönüştürse istesem yaparmı acaba. Diye geçirdim fakat unutmuştum rüzgar benim iç sesimi duya biliyodu neyse dilerim duymamıştır diye düşünerek devam etim 10 dk sonra rüzgar ayağıya kalktı bende merakla ona baktım ama bana bakmadan mutfağa doğru gitti bende arkasından gittim tabi napıyo diye bize patlamış mısır yapıyordu. Benim geldiğimi görünce yanıma gelip kulağıma eğildi .
RÜZGAR', Dediğini duydum prenses bunumu diliyosun benden
BEN', Evet bunu istiyorum yapaçakmısın ki
RÜZGAR', Çok mu istiyosun seni ısırıp dönüştürmemi
BEN', Evet istiyorum yapçakmısın
RÜZGAR', İstiyosan yapıcam ama yarın pastayı kestikten sonra
bunu duyunca çok mutlu olmuştum artık bende vampir olcaktım bu sevinçle içeri gitim ve filime devam etik bir süre sonra deniz odasına çekildi rüzgarda odasına çekildi bende daha fazla dayanamadım bende odama çekildim çünkü yarın benim için çok özel bir gündü tabi heycandan nasıl uyacağımı bilemedim bir yandan da annemi çok özledim ve direk telefonu alııp annemi aradım hemen açıldı biraz annemle konuştum bu doğum günümde yanımda olamayacağı için üzgündü bende sorun olmadığını söyledim daha sonra saat telefonu kapatım ama hayla uykum yoktu bende napsam diye düşünürken aşağıyı süslemek geldi aklıma hemen aşağıya indim ve aldığımız süsleri poşetlerden çıkarmaya başladım güzelse süsledim tabi bedenim yorulmuştu biraz dinlenmek için koltuğa oturum orda uya kalmışım sabah gözlerimi açtığımda beni rüzgar uyandırıyodu hemen uyandım ve odama koştum hazırlanmam lazım oda benim siparişim olan pastayı almaya gitti bende hemen banyoya girdim hızlıca duşumu aldım ve saçımı yapmaya başladım güzelce yaptım elbisemi giydim ve makyajımı yapmay başladım zil çalıyodu hemen aşağıya indim kapıda rüzgar elinde benim pasta hemen içeri girdi ve pastayı masaya koydu bende o sırada bi eksik olmasın diye konturol ediyodum sonra odama tekrar çıktım makyajıma devam etim yavaş yavaş insanlar gelmeye başladı tabi aralarında rüzgarın arkadaşları vardı ama olsun böyle derken artık pastamı üfleme sırası gelmişti ve masanın başına geçtim karşıdanda elinde pastayla deniz geliyodu sonra pastayı önüme koydu bende bir dilek tutup pastayı üfledim.
MEDYA', DOĞUM GÜNÜ PASTAM