Pastamı üfledim daha sonra masadaki bıçağı aldım ve pastamı kestim daha sonra sonra deniz pastayı alıp mutfağa gitti bizde arkadaşlarımla fotoğraf çekinmeye başladık tüm arkadaşlarımla çekindikten sonra rüzgarlada fotoğraf çekinmek istediğimi söyledim oda beni kırmadı ve fotoğraf çekinmek için yanıma geldi elini belime koydu benide kendine çekti daha sonra kameraya döndü bende kameraya baktım arkadaşımda bizi çekti daha sonra denizde geldi onlada fotoğraf çekindikten sonra arkadaşlarım bana hediyelerini vedikten sonra bana denizi sordular kim olduğunu bende onlara kuzenim olduğunu söyledim bunu duyunca sevgilisi varmı demeye başladılar ama ben onları değil edanın gelmesini bekliyordum çünkü sana çok güzel bir hediye aldım demişti heycandan deliriyodum kapı çaldı gelen edaydı elinde koca bi kutu vardı herkez meraklı gözlerle onla bakıyordu bana kutuyu verdi bende açtım içinde vampir kostümü ve vampir dişi vardı bide kırmız lens bunu görünce sevinçten havalara uçtum hemen edaya sarıldım oda bana sarıldı kutuyu kapatım ve odama doğru koşar adım çıktım hemen kostümü giydim lensleri,dişleri takıp aşağı indim herkez bana şaşkınlar içinde bakıyordu daha sonra deniz dayanamadı ve sordu.
DENİZ', Bu ne hal korktum sjsj
BEN', Eda almış çok güzel dimi
EDA', Çok yakışmış sana
BEN', Evet çok yakıştı
DENİZ', Benim kuzenime herşey yakışır ama bu vampir kostümüne gerek varmıy dı şimdi
BEN',Bence vardı
bu konuşma geçtikten sonra gözlerim rüzgarı aradı ona göstermek istiyodum ama ortada yoktu sadece rüzgar degil arkadaşlarıda yoktu neyse mutfağa gidip içiecek birşeyler alacaktım mutfağa girdiğimde rüzgar ve arkadaşları burdaydı beni öyle görünce şaşırdılar rüzgar hemen ayağı kalktı.RÜZGAR', Bu ne hal
BEN', Eda doğum günü hediyesi olarak almış beğendin dimi
RÜZGAR', Gerçekten güzelmiş
dedi ve tekrar yerine oturdu bende hemen içecek bişeyler aldım ve ordan çıktım salona geri döndüm herkez bişeylerle uğraşıyordu bende hemen edayla denizin olduğu tarafa gitim ve muhabetlerine ortak oldum daha sonra herkez yavaş yavaş evlerine dağılmaya başladı ama eda hayla burdaydı bende çok mutlu olmuştum biz edayla gidip mutfakta bişeyler hazırladık sofrayı kurduk daha sonra rüzgarla denizi çağırdık birlikte yemek yedik masayı topladık biraz daha muhabet etik edanın gitme saati geldiğinde saat geç olduğu için deniz onu bırakmasını söyledik oda kabul eti onlar çıkınca rüzgar bana baktı .
RÜZGAR', Evet güzelim hediyene hazırmısın
BEN', Evet hazırım hadi
RÜZGAR', Şimdi gözlerini kapa acı hisede bilirsin ama sakın açma anlaştıkmı
BEN', Anlaştık açmicam hadi
dedim ve boynumda bir acı hissettim gözlerim kararmaya başladı vücudum gerilmeye başladı daha sonrasını hatırlamıyorum bile gözlerimi açtığımda odamda yatağımın başındaydım ve baş ucumda rüzgar bekliyordu ona seslendim gözlerini hemen açtı.
RÜZGAR', Nasıl hissediyosun güzelim kendini.
BEN', Birşeyim yok iyim
RÜZGAR', Artık dönüştün şimdi kendini konturol etmen zor olucak ama sakin olman lazım ben sana herşeyi öğreticem
dedi sonunda bende vampir olmuştum mutluydum hayalim gerçek olmuştu sevinçle rüzgarın boynuna sarıldım oda bana sarıldı bir süre öyle durduk daha sonra kapımın çalınmasıyla ayrıldık annemler gelmiş ve bizimle önemli birşey konuşmak istiyorlardı hemen aşağıya indik.