9.BÖLÜM

3.1K 110 46
                                    

Sabah erkenden uyandım ve telefonu elime aldım biraz telefonda takıldım daha sonra kalkıp hazırlanmaya başladım bu gün benim için çok güzel bir gündü kuzenim bize gelecekti hemen aşağıya indim ve kendime kahve yaptım sonra rüzgara not bırakıp evden çıktım.Yoldan hemen bir taksi durdurdum ve hava alanına   doğru yola çıktık tabi heyecandan içim içime sıgmıyo uzun süredir kuzenimi görmüyordum geleceği için çok mutluydum hava alanın geldiğimde kapıda beni bekleyen kuzenimi gördüm hemen koşarak ona sarıldım oda bana sarıldı.Onla sarılmamız bittikten sonra taksiye bindik ilk eve gidip eşyaları bırakacaktık hızlıca evin yolunu tutuk kapıyı açtım ve eve girdik koltukta rüzgar oturuyordu biz girince ayağı kalktı dikkatli bir şekilde bize bakıyordu bize bakmasının sebebi yanımda bir erkeğin olmasıydı bunu biliyodum içten içe kıskanıyordu fakat beli etmek istemiyordu ama ben biliyodum .

RÜZGAR', Hoş geldin kardeşim.

DENİZ', Hoş buldum kardeşim.

RÜZGAR', Sen kimsin 

DENİZ', Ben mira'nın kuzeniyim.

RÜZGAR', Hm anladım kardeşim odan hazır mira sana göstersin.

konuşma bittikten sonra yukarıya çıktık denizle denizin kalacağı oda tam rüzgarın odasının yanındaydı eşyaları kapının oraya koyduk ve hemen çıktık çünkü gezeceğimiz çok yer vardı aşağı indiğimizde rüzgar mutfaktaydı ona seslendim ama duymadı bende umursamadım ve çıktık ilk kahvaltı etmek istedik ve yürüyerek sahile doğru yürüdük yürürkende eskilerden konuşuyorduk sonunda kafeye gelmiştik hemen ilk boş masaya oturduk sparişi verdik gelmesini bekledik o sırada gözüm bizim masanın çaprazındaki masaya kaydı bunlar onlardı dün bize saldıranlardı ve bana bakıyorlardı hemen elime telefonu aldım rüzgara mesaj atım.

ATIĞIM MESAJ', Rüzgar dün bize saldıranlar burda ve bana bakıyorlar deniz anlamasın diye çok bakamıyorum ama haberin olsun .

yazdım ve konum atım anında mesaj geldi rüzgardan.

RÜZGARIN MESAJI', Tamam güzelim 10 dk ya ordayım korkma denizede beli etme ama ona deki rüzgarda bizimle gelcekmiş de tamamı 

yazdı bende denize rüzgarın dediklerini söyledim ve 10 dk sonra rüzgar geldi el sıkıştılar karnımızı doyurduktan sonra rüzgar bizi gezdirmeye başladık tabi benim bilmediğim bir çok yer varmış neyse baya gezdikten sonra eve doğru yola çıktık eve varınca deniz yol yorgunu olduğu için biraz dinleneceğini söyledi ve odasına çekildi bizde mutfağa girip akşam için bişeyler hazırlamaya başladık bu sırada ben elimi kestim kan akınca hemen elimi suya soktum tabi rüzgar kan kokusunu almıştı ve bana baktı ama gözleri kıp kırmızıydı bende bi an onu öyle görünce çok korktum ama sonra ona sarıldım sonra sakıin olmasını söyledim oda sakinlemişti daha sonra sofrayı hazırladık denizi çağırmaya odaya gitim  hemen hazırlandı aşağıya indik güzelce karnımızı doyurduk.

MEDYA', DENİZ

ARKADAŞLAR BÖLÜM GEÇ GELDİ KUSURA BAKMAYIN ARTIK ELİMDEN GELDİKÇE HER GÜN BİR YADA İKİ BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞICAM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BU İLGİNİZ BENİ ÇOK  MUTLU EDİYO SEVİLİYOSUNUZ.



Üvey Vampir AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin