Hemen yanlarına oturdum eda hayalarinden bahsediyordu denizde ben nerdeyim diye söyleniyordu bulut onlara gülüyordu ben ise düşüncelere dalmıştım bir süre sonra kalktım ve bahçeye çıktım arkamdan bulut geldi yanıma oturdu bana baktı daha fazla dayanamadı konuşamaya başladı.
BULUT', Ne oldu sana
BEN', Hayatımı gözden geçiriyorum baksana annem evlendi üvey abime aşık oldum vampir olduğunu öğrendim vampire dönüştüm annem bir vampirden hamile sevdiğim insanın kardeşi olduğunu öğrendim gizemli kutular geldi daha ne olsun daha bulut ya ben 18 yaşındayım bu yaşadıklarım bana çok geliyor artık kaldıramıyorum.
BULUT', Haklısın bir insan olarak doğdun ama vampir olarak devam ediyorsun yaşadıkların çok kolay değil ama zamanla emin ol alışacaksın.
BEN', Sence gerçekten alışacakmıyım
bir süre böyle konuştuktan sonra içeri girdik daha sonra rüzgarın yanına gittim çok tatlı uyuyordu hemen onu izlemeye başladım yanına yatım sarıldım bende onla birlikte uyudum bir süre sonra uyadım aşağıdan sesler geliyordu annemler gelmişti hemen sessizce yataktan kalktım hemen aşağıya indim annemler konuşuyorlardı beni görünce hemen yanıma geldiler sarıldılar ben hayla şaşkındım koltuğa oturdum annem hemen konuşmaya başladı.
ANNEM', Mira seni yurt dışına yolicaz en büyük hayalindiya
BEN', Gerçektenmi
ANNEM', Evet
BEN', Çok mutluyum en büyük hayalimdi
o an çok mutlu olmuştum hemen odama çıktım eşyalarımı toplamaya başladım herşeyimi topladım bu akşam yola çıkacaktım hemen hazırlandım rüzgar aşağıda yemek yiyodu ona nasıl dicektim ben gidiyorum diye ama demem gerekiyordu bavuları aşağıya indirdim rüzgar bana bakıyordu herkesle vedalaştım bulutun yanına gittim ve rüzgara iyi bakmasını söyledim en son rüzgar kaldı onada sımsıkı sarıldım gittme diyordu bana ama hayalimdi vazgeçemezdim sımsıkı sarıldım boynuma kolyeyi taktı napacağın biliyosun dedi ve odasına gitti bende evden çıktım hava alanına doğru yola gittmeye başladım rüzgar çok üzülmüştü biliyodum onu bırakmicağımı söylemiştim ama bırakmıştım taksiciye geri dönmesini söyledim oda geri döndüm rüzgarın odasına çıktım kimse yoktu buluta sorduğumda gittiğini söyledi hemen evden çıktım gideceği yer gitti hemen gittim kapıyı çaldım kız açtı rüzgarın nerde olduğunu sordum yukarda olduğunu sordum hemen çıktım odanın kapısını açtım yatakta rüzgar altında bir kız vardı koşarak ordan uzaklaştım bu sefer hemen bana yetişti kolumu tutu tokat vurdum beni aldatmıştı taksiye atladım evden eşyaları aldım ve hava alanıına gittim uçağıya bindim sonunda londıradaydım en büyük hayalim boynumdaki kolyeyi aldım çöpe atım ona ihtiyacım yoktu ilk olarak okula gittim kayıt işlerimi haletim sonrada bir ev tutum küçük hemen oraya yerleştim biraz gezmeye karar verdim hazırlanıp dışarı çıktım akşama kadar gezdim sonunda eve gittmeye karar verdim hemen bir taksiye atladım ve eve gittim sonunda eve vardım telefonumu elime aldım annemi aradım masada yemek yiyolarmış hemen açtı beni görünce çok mutlu oldu.
ARKADAŞLAR ÇARŞAMBA YADA PERŞEMBEDEN SONRA 4 GÜN BOYUNCA BÖLÜM GELMİCEK HABERİNİZ OLSUN SEVİYORUM SİZİ.