Artık her şey düzene girmişti tabi bu sırada rüzgar durmadan bana hadi evlenelim diyip durdu en sonunda annemlere söyledi tabi annemler onayladı düğün hazırlıklarına başladık rüzgar çok heyecanlıydı aynı şekilde bende çok heyecanlıydım sonuçta sevdiğim kişiyle evlenecektim onlar deniz, rüzgar ,bulut damatlık almaya gitti bende eda, merve ,ben ,teyzem gelinlik almaya gittik gelinliğimi aldıktan sonra kuaföre gittik saçımı yaptırdım eve gittik hemen odama çıkıp üstümü giyindim rüzgarlarda geldi oda hemen odasına girdi sonra odamda bekledim gelmesini kapı çalındı gel dedim rüzgar kapıyı araladı beni öyle görünce bir süre bana baktı sonrada geldi yanıma elimden tutu bende elini bıraktım oda yüzüme baktı hemen koluna girdim ve birikte odadan çıktık aşağıya indik her kez bize bakıyordu hemen bahçeye çıktık güzel bir şekilde süslemişlerdi hemen masaya geçtik kısa süre sonra nikah memuruda geldi nikah kıydı ve gitti bizde yemek dolu masaya geçtik her kez çok mutluydu annem kardeşimi uyutmak için odadaya çıkmıştı kısa süre sonra oda geldi ama gözleri doluydu bana bakıyordu yanına gittim sarıldım oda bana sarıldı birlikte masaya oturduk bulut merveyi bizimkilerle tanıştırıyodu denizde dayanamadı eda ile olan ilişkisini söyledi her kez çok şaşkındı bense gülüyordum teyzem denize döndü.
TEYZEM ', Bunu bana neden demediniz neden gizlediniz
DENİZ ', Demek istedik ama utandık
TEYZEM ', Anladım
dedi teyzem sonrada her kez sohbete başladı çok mutluyuz hayatımda bu kadar mutlu olmamıştım ilk defa tüm aile toplanmıştık çok mutluyduk dilerim bir daha bozulmaz .
EVET SON BÖLÜMDE GELDİ KENDİNİZ DİKKAT EDİN