Rüzgar hemen durdu bana kızar bir şekilde nerden tanıdığımı sordu bende rüzgara anlatmam gerekti ve herkesi koltuğa oturmasını istedim herkes oturdu bende konuşmaya başladım.
BEN', Olay şu bize gizli kutular yolayan bulutmuş çünkü senin öldü sandığın kardeşin o annen ile baban ayrıldıktan sonra annen ile gitmiş kardeşin ama diğer vampirler onu almaya gelmişler annen vermek istemeği için annenin kanını emerek öldürmüşler bulutu bir kamp gibi bir yere götürmüşler eğitim vermişler ama sonunda ordan kaçmış senin yanına gelmiş ama senin mutlu olduğunu görmüş sana baya kinlenmiş bu yüzden seni öldürmek istemiş bu yüzden bana gelmiş o kutular olay bu ama siz kardeşsiniz bence bunu halede bilirsiniz.
RÜZGAR', Ama benim kardeşim ölmüştü hani baba o zaman o mezar kimin mezarı baba bunun cevabını ver bana hadi versene
BULUT', Ne mezarından bahsediyorsunuz
RÜZGARIN BABASI', Oğlum öyle demem gerekiyordu yoksa aramaya çalışacaktın senide alacaklardı bende bir mezar kazdırdıım içinede betonla doldurdum sonrada senin kardeşinin burda dedim.
RÜZGAR', Bana yalan söyledin annem içinde yalan söyledin kardeşim içinde
BULUT ', Biri banada anlatsın ne mazarı
BEN', Senin adına mezar var demiştimya rüzgara senin öldüğünü söylemişler
RÜZGAR', Emin ol senin yaşadığını bilseydim emin ol seni bulmak için çabalardım
dedi herkes şok içindeydi bulut hemen rüzgara sarıldı özür dilerim abi diye rüzgarda ona sarıldı rüzgar benim yanıma geldi kulağıma eğildi işte benim sevgilim dedi çekip gitti arkasından koşa koşa gittim ama yetişemedim hemen bir taksiye atladım ormandaki eve gittim ama yoktu o gün gittiğim eve gittim gene yoktu arkadaşlarının evine gittim gene yoktu her yere baktım yoktu en sonunda eve gittim belki gelir diye akşam oldu ama yoktu bulut burda kalmıştı onu misafir odasına aldılar ben akşam yemeğine inmemiştim çünkü rüzgarı merak ediyordum acaba gelcekmiydi nereye gitmişti çok merak ediyordum aradım ama açmadı nerdeydi nereye gitmiş olabilirdi diye düşünürken uyuya kalmıştım sonra hemen uyandım belki gelmiştir diye odasına baktım ama yoktu üzülerek odama geri gittim.