Özel Bölüm 1

2.9K 210 38
                                    

Selam, içimden geldi böyle bir bölüm♡

E kişisinin günlüğünden 2 tane yazı var bu bölümde, B kişisine yazar gibi yazıyor günlüğüne kafa karışıklığı olmasın :)

07/01/2020

Bugün gittiğini öğrendim, ciddi ciddi gitmişşin.  Gittiğini yakın arkadaşım söyledi. Zaten kaç gündür böyle bir ihtimale hazırlamaya çalışıyordum kendimi çünkü koskoca 1 hafta oldu gelmedin, üstelik sınav haftasındayız. 

Kelebek sistemle olduğumuz tüm sınavlarda aynı sınıfa düşmedik bundan bile anlamalıydım aslında gittiğini ama anlamayıp okulda gele gele benimle aynı sınıfa mı denk gelecek dedim.

Ne kadar da salağım ya hâlâ gitmemiştir diyorum.

2 gün önce hastalığımı öğrendik. Hem hastalığım hem senin gitmen üst üste geldi. Doktor dedi ki kalbini çok yorma üzülmeyecekmişim ya da fazla sevinmeyecekmişim. Her hareketimde kalbim daha kötüye gidermiş, zaten geç kalmışız tedavi süreci için. Bundan sonra ellerinden sadece ölümümü ertelemek gelirmiş.

Bilmiyorlar ki ölümümü erteleyemezler, bu onların elinde değil. Yazıldıysa vakti gelince olur.

Arkadaşım hasta olduğum için haberi söylememeyi düşünmüş ama bir haberi söylemeyi ertelemek acıyı azaltmaz aksine eğer hâlâ gittiğini öğrenmeseydim seni bekliyor olacaktım.

Gülerek karşıladım gittiğin haberini. Arkadaşım şok olmuş bir şekilde yüzüme baktı güldüğümü görünce. Sonra birden gözlerim doldu ama hemen geri gönderdim. Güçlüyüm dedim, değmez dedim ya da o sıra olayın gerçekliğini çözemediğim için öyle davrandım.

Eve gelince sessiz sessiz ağladım. Yavaş yavaş anladım olayın gerçekliğini. Nereye gittin, neden gittin bilmiyorum ama geride bana sadece fotoğrafların kaldı.

Gittiğin yerde mutlu ol. İyi ki seni sevdiğimi söylediğim zaman bana karşılık vermedin çünkü eğer hastalığımda yanımda olsaydın ve seninle beraberken ölseydim arkamda bir harabe bırakmak istemezdim. Benim zaten bir geleceğim yok ama senin önünde bir geleceğin var, bunun değerini bil çünkü o duyguyu bilmeyenler var :)

Acıyı gülerek karşılamak :')

13/02/2020

Özledim... Birine bir şey hissederken ilk defa bu duyguyu bu kadar içten hissediyorum. Özleme hissi ne kadar da kötüymüş üstelik daha bir ay oldu.

Keşke her şey seni ilk kez gördüğüm günün ilk bir ayına falan dönse. Tabii o zamanlar benden haberin yoktu, hastalığım da yoktu.

Her şeyi boş verdim en azından görüyordum seni. Ama şimdi görmeyi bırak haber bile alamıyorum. Bu duyguyu hiç yaşadın mı? Umarım yaşamamışsın çünkü bu duygu canını yakar ve ben senin canının yanmasını istemem, isteyemem.

Yarın sevgililer günü ne kadar boktan bir gün değil mi? Yani en azından benim için öyle. Belki senin için güzel bir gün olur, belki bir sevgilin vardır, belki o herkese anlattığın sevdiğin kız ile geçirirsin günü.

Sen mutlu ol, ben üzülsem de bir şey olmaz. Ben ağlarken gülümsemeyi de öğrendim. Hayat bazılarımıza birisi tarafından sevilmeyi değil de böyle şeyleri öğretiyor.

Ben seni beklemeyi bıraktım, yani kendime öyle diyorum ama gözlerim söz dinlemiyor. Okulda her seferinde gözlerim sınıfına takılıyor gerçi şu an eski sınıfın. Bir yerlerden çıkıp gelmeni bekliyorum, ne olur gel demek isterdim ama gelsen bile benim için gelmeyeceğini biliyorum. O yüzden sen şu an olduğun yerde sadece mutlu ol.

Her neyse sana gözyaşlarımın ardında saklı olan sevgimi gönderiyorum. Sen bilmezsin benim sevgimi çünkü hiç hissederek gözlerime bakmadın.

Sen benim bedenimi gören ama hislerimi görmemezlikten gelen kişisin ne de olsa :')

Seni seviyorum, sevmeyi istemesem de. Kısacık hayatıma ufak da olsa renk kattığın için teşekkür ederim, tabii bu kattığın renklerden senin haberin yok ama olsun.

Benim yerime de sev, bekletme hayatı.

Hem çok sev, hem de çok sevil elimde olsa dizimde uyurken her bir kirpiğini saymak istediğim güzel çocuk.

Normalde ikinci yazı hesapta yoktu ama E kişisinin yazdığı tarihte yazdığım bir mektubu buldum o mektuptan aldım çoğu kısmı :')

B çok güzel sevildi ama sadece sevilmek yetmez, sevmesi de gerekiyordu. B sevdi ama E'yi değil başkasını.

Sen Gittin/Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin