Selam bana çok dokunan bir mektup sahnesi ile geldim :')
Genç çocuk eve gidip kutunun içindekilere bakmaya başlamıştı.
İlk olarak içinde katlanmış bir kağıt dikkatini çekmişti, bir mektup.
Açıp okumaya başladı.
Hayal Kırıklığım;
Seni tanımama fazla izin vermedin sadece 3 ay... Ama ben o 3 aya neler neler sığdırdım...
02.10.2019... ilk defa seni gördüm :')
Nerden bilebilirdim olayların buraya geleceğini ama sonu buraya geldi, hiç istemesemde. Seni gördüğüm güne pişman mıyım? Hayır pişman değilim çünkü sen bana tatmadığım acıları bazen ise ufacık bir şeyden mutlu olmayı öğrettin. Bazen yanında biri var diye kıskandım bazen ise yanlışlıkla da olsa göz göze geldik diye mutlu oldum. Bunlar için pişman olamam ben.13.11.2019... bu tarihte öğrendin seni sevdiğimi sen hatırlamıyorsundur belki de :') Hatta belki de değil kesin hatırlamıyorsundur ama sorun değil :)
O gün karşına çıkmaya korktum... Zaten ben hep korkaktım, bu konuda da korkaklık yaptım karşına çıkıp seni seviyorum demek yerine sana olan sevgimi bir mesaja sığdırdım. Pişman olduğum şeyler arasında olanlardan biri de bu, keşke...Keşke karşına çıkıp söyleseydim...
Bana arkadaş olabiliriz demiştin oysaki sen beni tanımıyordun bile :') Sana karşı bir şeyler hissederken seninle arkadaş olamazdım...
31.12.2019... Gittin... Gitmezsin sandım, gideceğini aklımın ucundan geçirmedim ama olmadı gittin...
İşte 2019 bana son kazığını da sevdiğim kişiyi benden alarak yaptı :')
Keşke sana bir kez sarılabilseydim...
Keşke hiç bilmediğim kokunu bir kez içime çekseydim...
Keşke hayalini kurduğum o kıvırcık saçlarınla oynayabilseydim :') Senin saçların pek kıvırcık değil ama kıvırcık gibi işte...
Ya da en basitinden keşke seninle bir kez konuşma fırsatım olsaydı. Keşke ismimi bir kez senin sesinden duysaydım...
Ben şimdi bu mektubu yazarken ses tonunu ve yüzünü unutmaya başladığımı fark ettim :')
Sosyal medyadaki fotoğraflarda da yüzün pek belli olmuyor, sesin desem net olarak 1 kez duymuştum onu da hafızam silmeye başladı...
Sen ise bu mektubu okurken ben buralarda olmayacağım...
Üzgünüm Hayal Kırıklığım keşke demek yerine o keşkeleri gerçekleştirebilseydim ama olmadı, o kadar vaktimiz olmadı...
Seni seviyorum ve sevmeye devam edeceğim ama buralarda değil...
Mutluluklar Hayal Kırıklığım... Çok mutlu ol. Bari birimiz mutlu olalım değil mi :)
Mektubun üstünde kurumuş göz yaşları vardı bu genç çocuğa dokunmuştu. İsmini bilmediği kız bunları yazarken ağlamıştı...
Ne zaman okursam okuyayım gözlerimi dolduran bölüm olacak galiba çünkü bu yazı gerçek :')
Kutunun içindekileri bir bölümde anlatmaya gücüm yoktu o yüzden kısımlara böldüm.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Gittin/Texting✓
Short Story|Kısa Hikaye| Tamamlandı Elimde olsa dizimde uyurken her bir kirpiğini saymak istediğim o kişiye ithafen :') Bu durumdan nefret ediyorum. Unutmaya çalıştıkça her gece aklımdaydı... Numarasını o gitmeden bir arkadaşından almıştım, pek kolay olmasad...