ilk.

6.7K 397 380
                                    

Selam :)

Başlama tarihiniz👉🏻
'yazıldı: 14/04/2020'
'yayımlandı: 22/11/2020'

Hikayedeki kişilere bilerek isim veya karakter vermedim. Ama siz genç çocuğa B, genç kıza E diyebilirsiniz :')

Elimde olsa dizimde uyurken her bir kirpiğini saymak istediğim o kişiye ithafen :')

O gideli 104 gün geçmişti...

O gitmişti ve ben eskisi gibi hissetmemeye başlamıştım.

Etrafa gülümseyen kız yok olup yerine sadece acılarını saklamak için gülen kız gelmişti.

Eskiden şıpsevdi olan ben şu an etrafımda ondan başka erkek yokmuş gibi davranmaya başlamıştım. Başkasını göremiyordu gözlerim.

Bu durumdan nefret ediyorum. Unutmaya çalıştıkça her gece aklımdaydı...

Numarasını o gitmeden bir arkadaşından almıştım, pek kolay olmasada.

Ve yazdım

0534***: Sen gideli aylar olmuş :') (14/04/2020 02.09)

Hayal Kırıklığım💔: Sen kimsin nerden çıktın?

0534***: Ne demek nerden çıktın ya şimdi bir şey dicem hoş olmayacak zjsixjsphzğsjx

Hayal Kırıklığım 💔: Ciddiyim kimsin

0534***: Eskilerden biriyim...

Hayal Kırıklığım 💔: Eskilerden?

0534***: Senenin başında gelip 1. Dönem bitmeden gittiğin okuldan biriyim.

Ben seni çok sevdim.
Belki zordur anlaması sessizliğimden :')

Öncelikle kurgu cidden eski ve ilk kurgularım ve yazı tarzım biraz kötü olabilir. Kitabın finalini taslaklarda verdim ve şu an kitabı düzenlemek istesem kendimde o gücü bulamam o yüzden kusura bakmayın eğer yanlışlarım olursa :)

Sen Gittin/Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin