1.6

3.2K 314 137
                                    

2. Kez selam♡

Ve o bölüm geldi :') 

Ve son bir mektup gördü genç çocuk kutuda başka bir şey de yoktu. Son bir güçlükle o mektubu açtı.

Seni yordum 3 tane mektupla ama hepsini bir mektuba yazmaya gücüm yoktu, ayrı zamanlarda yazdım.

Şimdi şey düşünüyor olabilirsin bu kız intihar mı etti? Hayır hayır öyle biri değilim ben. Hep etrafına gülümseyen hayat dolu kızım. Biliyor musun gittiğini öğrendiğim zaman da gülümsedim.

Benim canım tatlıdır kendi canıma kıyamam.

Her zaman şey düşünürdüm geçecek, bu dünya üzülmeye değecek kadar uzun değil. İntihar falan bana ters bu bir kaçış yöntemi ve ben kaçmak yerine yokluğunla savaşmayı tercih ettim ama atladığım bir şey var ben daha çok kalıp savaşamam çünkü hastayım. 

Hayal Kırıklığım hastayım ben...

Kalbim dayanamıyor bu acılara, bünyeme çok ağır geliyormuş en ufak bir şey bile. Oysaki ben her şeyi gülerek karşılıyordum neydi fazla gelen acı?

Kalbim çok güçsüzmüş...

Her an gidicek gibi hazırlıyorum kendimi ve eğer şu an sen bunları okuyorsan ben gitmişim demektir :')

Hastalığımı bu yıl fark ettik ama ondan önceki 2 yıldır falan varmış ama kendini belli etmemiş ara ara sıkışıyordu ama önemli hissetmiyordum.

Bu yıl fark ettik ikide bir kalp sıkışmamdan dolayı hastaneye gittiğimizde...

Kalbim senin hayatıma girmene dayanamıyormuş, sen hayatıma girdikten sonra kalbimi çok yormuşum.

He bu arada sakın kendini suçlama olacağı varmış olmuş :')

Ben seni bu dünyada çok sevdim...

Sevmeye de devam edeceğim ama bu dünyada değil :)

Herkes intihar diye düşünmüştü ama bir erkek için intihar edilmez, lütfen.

E çok güçlüydü ama kalbi onu taşımadı :')

Bu bölümü final sayabilirsiniz ama yarın akşam 1 bölüm ve 1 açıklama yazısı atacağım :)

Sen Gittin/Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin