Özel Bölüm 2

2K 209 57
                                    

Selamm ♡

Demiştim ara ara buraya özel bölüm atacağım diye bu da o özel bölümlerden biri. Aslında dün atacaktım ama bölümü yazdığımı unutmuşum, garip bir şeyim aöxğjxğakc

Bölüm E kişisinin, B'ye mesaj attığı ilk gece günlüğüne yazdıkları :')

14/04/2020

Gece kalbim artık iyice kötüleşmeye başladığı için birden hastaneye kaldırıldım. Doktorlar açık açık dedi fazla zamanımın kalmadığını.

Annem bana belli etmeden odadan çıktı ve ağlıyor. Babam annemi teselli etmek için arkasından odadan çıktı ama çıkarken gözleri dolu doluydu o da ağlayacaktı ve şu an büyük ihtimalle ikisi de birbirini teselli edemiyor ve ağlıyorlar.

Özür dilerim anne ve baba. Ben seçmedim bu hastalığı. Özür dilerim sizi geride bırakacağım için. Eğer ben öldükten sonra bu defteri bulursanız ve bu sayfayı okursanız sizi çok seviyorum, iyi ki benim annem ve babamsınız.

Ve şu an hastaneye yattığımdan haberi olmayan 2 arkadaşım. Ortaokuldan beri bana sadece arkadaş değil her zaman yanımda olan bir aile oldunuz. Sabah bana çok kızacaksınız gece size haber vermedikleri için. Ama siz de çok yıprandınız benim dertlerimle. Okul zamanları sevdiğim kişinin peşindeyken her zaman yanımda oldunuz sonra o gitti yine siz yanımda oldunuz. Benimle güldünüz, benimle ağladınız. İyi ki sizi tanıdım, iyi ki...

Bana bir şey olma ihtimalini her ağzıma aldığımda beni susturuyorsunuz ama ben gerçekleri kabullendim siz de kabullenin ve ben gittikten sonra hayatınızda hiç var olmamışım gibi devam edin. Belki arada güzel anılarımızı hatırlayın ve hafifçe gülümseyin ama benim için ağlamayın lütfen. Birilerinin benim için ağlamasını kaldıramam bu benim yüreğime biraz ağır gelir.

Ve o kişi senden 4 aydır haber alamıyorum. Şimdi aylardır yapmaya korktuğum şeyi yapacağım ve sana yazacağım. İçimde yapmadım diye ukte kalsın istemiyorum.

Bir sevdiğin vardı, bana öyle demiştin. Eğer hâlâ varsa son bir şey yapacağım senin için. Seni senin sevdiğin kalbe emanet edeceğim. Keyifli, mutlu olduğunu bileceğim ve içim rahat olacak.

Bugün benim doğum günüm. Son doğum günüm. İyi ki doğmuşum.

Son kısım fazla dokundu. Son doğum günüm...

Geç oldu ama doğum günün kutlu olsun E :')

Sen Gittin/Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin