ramses'e veda

381 49 69
                                    

Yeniden Başlamalı

Ne kadar zaman geçti, orada ne kadar uzun süre denizi izledik bilmiyorum. Sehun'un gemisi ufukta çoktan bir nokta halini almıştı. Gün batıyor, dalgalar durmadan karayı dövmeye devam ediyordu.

Chanyeol gitmek için ayaklandı.

"Sen önden git, Ramses'e veda edip geleceğim." dedim.

Chanyeol bir bana bir Ramses'e baktı. Başını sallayıp arabaya doğru yürümeye başlayınca, ben de elimdeki poşetle denize doğru yürüdüm.

Dalgaların ulaşmadığı bir noktaya oturup poşetin ağzını açtım.

"Bana varoluş ve aidiyetsizlik sorunumun nasıl hissettirdiğini sorduğun zamanlar, sana ait olmadığın bir suda yaşamak gibi düşün demiştim.

İnsan olmanın nasıl hissettirdiğini sorduğunda ise, bu suda nefes almak gibi demiştim.

Bu yolculukta, olabildiğince çırpınmaya bak. Diğer cüsseler seni batırmaya, boğmaya çalışacak. Eğer denizlerin bakanları varsa, onlardan uzak dur. Krallar, halkını sömürüyorsa, orada mutlu olamazsın.

Oyun oynayan çocuk cüsseler gördüğünde, ölen çocuk cüsseleri de unutma ki, dünyanın bir çocuğucun vahşice öldürülmesiyle neden batmadığını hatırla. Adaletsizliği unutma.

Tüm bu cüsseler tek bir şey için savaşacak, ona kazanç diyecekler. Eğer kazancını her şeyden üstün tutan bir cüsse görürsen, nasıl biri olmayacağının hatırlat kendine. Kendini yont.

Eğer acelesi olan bir cüsse görürsen, yoluna devam et. Onun acelesi hiç bitmeyecek, ve yaşam en çok onun için kısa olacak. Tıpkı sana daha önce anlattığım araba yarışı hikayesi gibi.

Tüm bu cüsselerden binlerce hikaye dinleyeceksin. Kiminin yalan kimin doğru olduğunu anlamak için iyi bir dinleyici olmalısın. Eğer iyi bir dinleyici olmazsan, sana kimse hikayeler anlatmaz. Ve yalnızlık için henüz çok toysun.

Cüsseler sana yaşadıkları acıyı anlatacak ve hayatlarındaki tüm zorlukları dizecek önüne. Mutlu oldukları anıları bir sır gibi saklayacaklar. İşte bunun neden olduğunu asla anlamayacaksın. Ne kadar olgunlaşırsan olgunlaş, cüsseler her zaman karmaşık yapılarını koruyacaklar. Bu yüzden yoluna devam et.

Eğer bir gün kendini çok kötü hisseder ve taşmak istersen, hayatın seni götürdüğü yolu seç.

Ve evin, yaşadığın deniz seni boğarsa, bir ardıç ağacı aramaya bak. O ağacın altında aradığın nefesi bulacaksın.

Kendini çok yalnız hissedersen, karada bileklerine taşan bir adamla ortak bir noktan olduğunu hatırla. O adam da senin karaya vurmuşluğunla ortak oluşunuzu hatırlayıp seni özlüyor olacak. Çünkü Chanyeol'un dediği gibi, ortak noktamız, karaya vurmuşluğumuz.

Zamanın bir yerinde yaşıyorsun Ramses, ve şimdi insan gibi hissettirmenin nasıl olduğunu anlamak için bu suyun tuzuna katlanman gerekecek. İnsan olmak da, tıpkı böyle bir şey çünkü."

Ramses'i poşetinden çıkarıp dalgaların üzerine koydum. Bir iki kez dalgalarla gidip geldi, ardından ölü bedeni denizde kayboldu.

"Eğer su canını acıtırsa ama yine de nefes alıyorsan, buna 'alışmak' diyeceksin. Yaşamak böyle bir şey çünkü Ramses! Ölmekten hiçbir farkı yok!"

Sanki her şeyin sesi kısıldı. Dalgalar canlılığını yitirdi. Sesleri uzaktan gelir oldu. Sanki Ramses gidince bir büyü ortadan kalktı.

Arabaya kadar arkamda büyük bir yarımı bırakmış gibi yürüdüm. Arabaya bindiğimde Chanyeol suratıma kısa ama dikkatle baktı. Arabayı çalıştırıp ilerledi. Uzun vakitler geçti. Kafam koltuğun yanına düşmüş, yanımda Chanyeol olmasına rağmen Ramses'in yokluğu üzerime çökmüştü.

Chanyeol boğazını temizledi.

"Yarın." dedi. "Jongdae'nin yanına gitmek ister misin? Eminim ilerideki karımı çok sevecksin." dedi gülümserken.

Dudaklarımın uçları ister istemez yukarı kıvırıldı. "Çok isterim." dedim. "Görelim bakalım, bana rakip olacak kadar güzel miymiş."

Chanyeol kahkaha attı. Bu sefer bende gülümsedim.

Camı açtım. İleride, yoldan görünmeyen ama ciğerlerime kadar dolan denizin kokusunu içime çektim. Chanyeol radyodan tekrardan çalan Litaliano'nun sesini sonuna kadar açtı

Ve ben, ilk defa, hayatı bu denli sevdim.


__________________________

Merhaba!

Uzun, oldukça uzun bir yolculuğun sonuna geldik. Kafanızda nasıl bir son vardı bilmiyorum ancak, umuyorum bu mutlu sonu sevmişsinizdir. O kadar acı çekmişlerken, bence en doğrusu buydu. 😋

Sizi bilmem ama Ramses'i çok seviyorum. Umarım ölü bedeni o denizin altında bir ardıç ağacı bulmuştur🐠

Tüm bu süreç boyunca yanlışlarım olmuşsa affola, bu benim ilk ficim, üstelik öyle heyecan doluydum ki her bölümde, kendimden ne kadar fazla verebilirim diye düşünmekten artık önüme gelen her şeyi araştırır, daha çok dikkat eder oldum ✍️

Umarım hastaneyi, ardıç ağacını, bahçeyi ve bahçedeki herkesi sevdirebilmişimdir size. Umarım göğüs kafesinizin içinde bir yerlere dokunabilmişimdir💛

🎉VEEEEE MÜJDEE🎉

Biliyorum henüz çok erken ama, eminim aranızda Sehun denizlerde nasıl bir yaşam sürecek diye merak edenleriniz oldu. 😶

Bence bizim minik, kalbi kırık Sehun'umuzun başbelası Korsan Luhan'a ihtiyacı var, ne dersiniz? 🎊

Metamorfoz Ardıcın Gölgesinde, Metamorfoz Denizlerde diye devam etmeli diye düşünüyorum. Korsan Hunhan kurgusu yazmak için inanın sabırsızlanıyorum. Ancak bu ficte olduğu gibi bir çok temel düşünce, olaylar ve bilgiler yaratıp öğrenmem gerekecek.🗯️

Metamorfoz Denizlerde hikayesinde de yanımda olmanıız çok isterim.🙏

Tüm bu süreçte yanımda olduğunuz için minnettarım. 🌈

Hepinize sonsuz teşekkürler.💛
Sizleri seviyorum.🌻

🎉 Metamorfoz - Ardıcın Gölgesinde: ChanBaek hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Metamorfoz - Ardıcın Gölgesinde: ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin