IV | KABİR SORGUSU

996 436 1K
                                    

Merhaba sevgili okurlarım. Nasılsınız? Ben şükür iyiyim.

Bölümü okurken oy verip bol yorum yapmayı unutmayın!

Buraya bölümü okuduğunuz tarih ve saati bırakır mısınız? İlk ben bırakayım. 02.10.2024 çarşamba saat 22.00

İg | guzyarasi12

Tiktok | gzyaras12

Takip etmenizi öneririm. 🔗

Sizleri seviyorum ❤️

Keyifli okumalar ❤️

# Emre Fel | Naçar

# Emre Fel | Naçar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4. Kabir Sorgusu

Hayatın bana güzel kapılar açacağına olan inancımı küçük yaşta kaybetmiştim. Abim evin büyüğüydü ve el üstünde tutulan hep o olmuştu.

Onunla herhangi bir konuda iş birliği yapmakta çok zordu. Bana göre karakteri oldukça tersti ve annemin şımartmaları sonucunda ipsiz sapsız olmuştu. Ve bütün bunların eseri annemdi.

Annem abime o kadar yüz vermiştiki ahım en sonunda kendi başıyla birlikte bizi de yakmıştı. Annemin bir sevgilisi olduğunu öğrendiğini an bütün dünyayı başımıza yıkmıştı.

Haklıydı da...

Annem babamı ne zamandan beridir aldatıyordu bilmiyordum ama bende o gün orada öğrenmiştim. Abimin gözünün dönüşünün annemin perişanlığının...

Her şeyin suçlusu annemdi! Peki ya bu hikâyenin yananı neden ben oluyordum? Zaman zaman keşke o gün uyuyor olsaydım da onları görmemiş bir şeyden haberi olmayan biri olsaydım.

Ama olmamıştı.

Uykum çocukluğumdan beridir hafifti. Babam o gece evde değildi. Arkadaşlarıyla bir gece kalması düzenlemişti. Bunu fırsat bilen annem gecenin bir yarısı evden çıkıp sevgilisinin yanına gitmişti.

Uzun sayılabilecek bir zamandır abim her şeyin farkındaymış. Halbuki evde olan bendim ama abim fark etmişti... Annenin takip edip şeytana yenilmesinin üstünden tam altı ay geçip yitip gitmişti. O gece annem Osman Bey'i aramış ama tesadüfen telefona Barış çıkmıştı.

İşte her şey o gece başlamıştı. Barış bizimle bir cinayeti kapatmaya yemin etmişti. Üstelik hiçbir çıkarı yokken...

Onlara sık sık gidip gelirdik. Annemin tarafımdan akraba olduğu için seher teyze annemi sürekli çağırırdı. Belki de bu yüzdendir annemin ilk olarak Osman Bey'i aramış olması...

Sonra Barış bir oyun teklif etmişti bana. Öyle cazip öyle kârlıydı ki reddetmeyi bir an bile düşünmemiştim. Bana vermek istediği para öyle yüksek bir meblağdı ki bütün hayatım boyunca çalışsam o parayı bir arada görmem imkansızdı. Zaten üniversiteyi bitirmiş başvuru yaptığım hiçbir yerden de dönüş alamamıştım.

İHTİLÂF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin