Yaz tatillerinde gecenin üçünde yatmaya bayılırım. Ailem on ikide yatar ve ben de geriye kalan saatte dondurma ve cips yiyerek vakit geçiririm. Yine aynısını yaptım. Yatağımda cips yedim, dondurma yedim. Daha sonrada ışığı kapayıp yattım.
Gece saat bilmem kaçta bir tıkırtı ile uyandım. Kapının eşiğinde simsiyah bir süliet.. Yüzü yok. Sadece insan görünümünde bir süliet.. korkudan ne yapacağımı bilemedim. Gözlerimi kapatarak içimden bildiğim tüm duaları okudum. Tekrar gözlerimi açtığımda yoktu ama bu seferde boğazımı birisi sımsıkı sıkmaya başladı. Artık nefes alamıyordum. Ölüyorum diye düşünürken sıçrayarak uyandım. Rüyaydı, çok gerçekçi bir rüya. O gün aileme anlatmadım. Bende ciddiye almadım.
Ertesi gün aynı ritüelimi yapıp yattım.
Yine aynı rüyayı görmeye başladım. Bu sefer o siyah süliet televizyonun önündeydi. Her rüyamda yaklaşıyordu. Yine dua okudum ve gitti. Ama bu seferde boğazım sımsıkı sıkılıyordu. Her ölüceğim dediğim yerde sıçrayarak uyanıyordum. Bu böyle devam ediyordu.O simsiyah süliet her defasında yaklaşıyordu. En yakınıma gelmesine az kalmıştı ki olanları aileme anlattım. Sağ olsunlar bu konularda çok yardımcılar, hemen o hafta içinde evi değiştirdik. Taşınma sürecinde de teyzemde kaldık. Ve ben tüm bu süreçte onu görmedim. Rahatça uyudum.
Annemin söylediğine göre yatakta yemek yediğim için başıma böyle bir iş gelmiş. Acaba en yakınıma gelseydi ne olurdu?