MUAYNE

129 13 94
                                    

Saatlerdir muayene masasında bağlanmış bir şekilde yatıyordum. Beni buraya kim getirmişti hiçbir fikrim yoktu. Işıklar sönüktü. Camdan ışık geçiyordu sadece. Sonra odanın kapısı açıldı. İçeri 2 Hemşire girdi. Işıkları açtılar. Işıklardan gözlerim kamaştı.

" Siz kimsiniz?"
Dedim.

Hemşire yüzüme doğru eğildi. Nefesini hissedebiliyordum. Yüz hatlarını görüyordum.

" Fazla sesini çıkarma tatlım."
Dedi.

Onlardan korkuyordum. Bana ne yapacaklarını bilmiyordum. Hemşire şırıngaya bir sıvı yerleştirdi.
Onları engellemek için elimden ne geliyorsa yaptı. 

" Yalvarırım bırakın beni, lütfen bırakın! "

Derken kolumda bir acı hissettim. Şırıngayı koluma sokmuştu.  Zaten 1 - 2 dakika sonra da bilincimi kaybettim. Uyandığımda bir sandalyeye bağlıydım. Önümde arkası dönük bir adam vardı. Uyandığımı nasıl fark etti bilmiyorum ama arkasını dönmeden;

" Ne olduğunu sorma, birinin üzerinde deney yapılması gerekiyordu o şanslı kulda sensin." dedi.

" Ne deneyi ?" diyerek ona cevap verdim.

" Genlerinle Oynama deneyi. "  dedi. 

" Nee, ne diyorsun sen?.." 

Sonra bana olanları anlattı. Eğer ki deney başarılı olursa çok güçlü, çok zeki biri olacakmışım ben eğer olmazsa can verecekmişim..

" Sen Manyak mısın be adam."  dedim. Adam arkasını döndü. Yüzünün yarısı yanmıştı diğer yarısı ise yoktu. Adam ağzı olmadan konuştu yani. O sırada midemin bulandığını hissettim ve kan kustum...

Ruhumun göğe yükseldiğini hissettim.

"Kayıp olarak aranan genç kız terk edilmiş bir evde bulundu.  İntihar etti düşünülüyor lakin ölüm sebebi araştırılıyor..."


KISA KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin