Evimin karşısında terkedilmiş bir akıl hastanesi var. Tüyler ürpertici bir mekan. Geçmişi hakkında pek bir bilgim yok lakin kulağıma şöyle bir söylenti gelmişti;
"Yıllar önce bu hastanede psikolojisi pekte düzgün olmayan insanlar getirilerek üzerlerinde deneyler yapılıyormuş ve bu kişilerin ruhları şimdi hastaneye musallat olmuşlar..."
Doğrusunu isterseniz her hastane için söylenen bir söylenti. Gerçekliğini bilemeyeceğim. Neyse size bu hastane ile ilgili başıma gelen bir olayı anlatacağım;O gece hiç uyku tutmamıştı. Camı açıp biraz hava alıyordum. Bu sırada hastanenin penceresinden 2 kişi gördüm. Hiçbir şey yapmadan camdan dışarı bakıyorlardı. Çok korktum çünkü hastanenin elektirik sistemi yoktu ama iki insanın olduğu odanın ışıkları yanıyordu. Hemen camı kapatıp salona koştum ve TV'yi açıp izlemeye başladım. Ama aklımdan çıkmıyorlardı.
O geceyi zor sabah ettikten sonra karakol'a gidip olayı polislere anlattım. Polisler kontrol için hastaneye gitti. Bende bir kaç saat orada bekledim. Polisler geri geldiğinde hiçbir şey olmadığını, yanlış görmüş olabileceğini söylediler. Ama ben görmüştüm ve bunu kanıtlayacaktım.
Gece camın kenarında oturup o odayı izlemeye başladım. Yanıma fotoğraf makinesini de almıştım. İlk gördüğüm an çekecektim.
Ben oturduğum sırada kapı çaldı hemen gidip açtım. Elinde kurabiye tutan bir kadın vardı;
"Buyrun!"
"Ben yeni taşındım bu mahalleye, tanışmak için sizlere kurabiye getirmiştim."
Doğruydu. Yan binaya bir aile taşınmıştı. Teşekkür ederek kurabiye aldım ve kapıyı kapatarak odama koştum. Sandalyeye oturarak kurabiyeleri teker teker mideme gönderderdim.
O sırada hastanenin odasının ışıkları yandı. Elime fotoğraf makinesini aldım. Ve beklemeye başladım. İki kişi cama doğru geldi. Gördüm! Biri kadın biri erkekti. Ama... Bu kadın kurabiye getiren kadındı. El sallıyorlardı. Hemde bana. Korkmuştum. Kaçmaya yeltendiğim sırada gözlerimin karardığını ve midemin bulandığı hissettim. Sanırım kurabiyeler beni zehirlemişti. En son gördüğüm şey yüzlerinde korkunç bir gülümseme ile gülen o iki kişiydi...