Benim için ve diğer kızlar için idol seçimi son derece önemli olabiliyor.
İdol seçerken dikkatli olmak çok önemli;idol seçmek ne demek ?
İdol , kendinize yakın bulduğunuz yaşamak istediğiniz veya onun kişiliğine sahip olmak için örnek alabileceğiniz kişidir..
İdol seçerken nelere dikkat etmeliyim ?
İdol seçerken dış güzelliği (yakışıklı) geride bırakmalısınız.
İdol olunan kişiyi sevgili veya eşim kocam oppam tarzı ifadelerle ifade etmek kendinize ve idolunüze saygısızlık yapmış olursunuz.
Kişiliğini bildiğiniz ve iyi biri olduğuna inandığınız kişileri seçmeye özen gösterin.
3'ten fazla idol seçmek iyi bir fikir değildir.
Peki Elif senin idol'ün kim ?
Benim idol'üm
Michael Jackson ve Johnny Depp
Michael Jackson'ı yakından bir araştırma ile ne kadar iyi ve naif birisi olduğunu bilirsiniz.
Gerek başarıları gerek şarkıları , tarzı her şeyi ile bir kral.Johnny Depp konusu ise aynı şekilde Michael'ın karakteriyle az çok benzerlikler mevcut. Amber Heard olayları sayesinde karakteri uğradığı iftiralar onu benim idol'üm yaptı. Karayip korsanları Jack Sparrow rolünde ki sarhoş , kafasına ne eserse yapan bir tipti. Çocukluğumdan beri Jack Sparrow favorimdir. Ama Johnny Depp ile herhangi bir bağım yoktu. 2019 sonlarında Karayip korsanları serisine yeniden başladım bu sayede kimmiş bu Jack Sparrow rolünde oynayan ? Dedim ve araştırdım bu sayede aramızda ki bağlar güçlendi.
Michael Jackson'ı nasıl tanıdım?
Michael, ilk olarak karşıma çıkaran arkadaşım oldu yaklaşık 7-8 yaşlarındaydım. Hani YouTube'ta Michael Jackson hayaleti ev belgeseli adlı bir korkutucu video var onu bana gösterdi. İlk başlarda korktum ama kimdi bu Michael ? Telefonum ya da bilgisayarım yoktu araştırma yapamadım. Sonra karşıma 2017 sularında çıktı 10 yaşındaydım. Evimizde ki akıllı televizyondan müzik dinlerken babam Michael Jackson Thriller , They Dont Care About Us dinletti. Orda ona hayranlığım başladı. İnanır mısınız her gün yeni bir şarkısını keşfediyorum 5 yıldır.
Michael benim için Johnny'den daha fazla değerli. Onu uzun zamandır tanıyorum.
Eğer bir başarı hikayesi okumak istiyorsanız ve Pop'un Kralı'nı tanımak isterseniz Güvenilir kaynaklardan lütfen araştırın.
Bu yazı bu kadardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KIZLAR İÇİN BİLGİLER
Genç Kız Edebiyatı*Çok üstüne düşünmemiş bir bilgilendirme kitabıdır. içeriye gel bekliyoruz→→ [☢️☣️⚠️SADECE KIZLAR⚠️☣️☢️]