Karácsony reggele volt. Gyönyörűen szikrázott a hó, ami az éjjel esett, minden fehérbe öltözött és igazi decemberi hangulat volt.
Na jó, kit ugratunk? Magyarországon élünk, egy fikarcnyi hó se volt és ha kinéztünk inkább tavaszra emlékeztetett az időjárás, de ez történetünk szempontjából nem is annyira fontos.-Esztiiiiii! - kezdte el bökdösni a még békésen szúnyókáló EsztiStar - t Süti. A lány egy fáradt és kissé ideges nyögéssel kiszakadt az álmok világából, ellökte a még mindig őt böködő kezet, majd lassan kinyitotta a szemeit.
-Mi van már?! És egyáltalán hogy kerülsz a szobámba? - nézett a barna hajú lány idegesen, majd körbenézett és ijedten tett fel egy újabb kérdést: - Várj! Hol vagyunk? Ez nem is az én szobám! Ugye nem raboltál el megint álmomban??
-Nem! - vigyorgott 992005book mintha mindennapos eset lenne, hogy egy teljesen ismeretlen helyen ébrednek - fogalmam sincs, hol vagyunk, de gondoltam izgibb lenne, ha együtt néznénk körbe, szóval öltözz és nyomás! - mutatott az ágy végében lévő ruhákra, amik első ránézésre épp jó méretűek voltak az alacsonyabb számára.Süti már át volt öltözve, legalábbis Eszti szerint a az agancs hajráf, a rénszarvasos, piros hosszúujjú, a fekete cicagatya és a fekete kockás térdig erő szoknya nem épp pizsamára vall.
-Igazából már meg sem kéne lepődnöm- forgatta meg szemeit, majd felvette a neki kikészített rózsaszín pulcsit, fekete szoknyát, karácsonyi mintás térdzoknit és egy Mikulássapkát.
-Akkor most mondhatom, hogy meglovagolhatsz? - ejtett meg egy kaján vigyort Süti. Eszti csak megforgatta szemeit, és úgy döntött ignorálja a kommentet, mert már hozzászokott a másik lány perverz mondataihoz.
A szoba amiben ébredtek, egyébként szimpla halványlila volt, egy íróasztallal, papírokkal és egy franciaággyal. Egy fehér ajtó vezetett ki, aminek a kilincsét épp most nyomták le, hogy kilépjenek.
Az ajtóban megtorpantak és döbbenten néztek az előttük álló jelenetre. A fairy tailből kiszökött Gray gatyáját készült levenni, miközben Natsu felgyújtott egy még díszek nélküli karácsonyfát, a Freeből szabadult Haru pedig épp próbálta eloltani a nem tudni honnan szerzett vizével, a SAOból ismert Kirito díszekkel megrakott dobozt cipelt egy másik szobából, a BNHA-s Bakugo idegbeteg módjára üvöltött, az Assasination classroomból jött Karma pedig röhögve figyelte a jelenetet Yatoval karöltve, aki pedig a Noragamiból szivárgott ki.
-Lám lám! Megérkezett a két díszvendég! - vigyorgott rájuk pajkosan Debito (akit az Arcana famigliából lehet ismerni), ezzel felhívva a többiek figyelmét.
-Ahhww tudtam, hogy mindenki imád, de hogy ennyire, hogy még bulit is szerveztek - sóhajtott drámaian Süti.
-Bocs. Mi? - nézett még mindig lesokkolva Eszti, ráadásul ismét kicsit bepöccent 992005book laza és nem törődöm viselkedésén.- Ki rabolt el minket? És miért?
- Gray ötlete volt! - kiabálta Natsu, és meg sem várta a reakciókat elkezdett eszeveszetten rohanni ugyanis Gray (továbbra is egy szál alsógatyában) elég mérgesen indult utána.
- Meg még mit nem!!- ordított rá Gray.
- Én voltam. Először csak Sütit akartam elhozni, de gondoltam ne legyen egyedül lány a társaságban. - vigyorgott Karma.
- Jó akkor nem haragszom. Végülis ha ti itt vagytok mi baj történhet?- mosolyodott el a meglepett Eszti.
- Igen sok minden történhet Bambina......- indult meg felé sokat sejtetően Debito.
- NEM!!!! - Süti gyorsan Debito elé ugrott, hogy megmentse Eszti gyerekkorát.
- Izé....valaki segít fát díszíteni? Már ami megmaradt belőle...- nézett körbe Kirito.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.I.P Novellák
Kısa HikayeMeg akarod tudni, hogyan ünneplik kedvenc anime husbandoid a karácsonyt vagy hogy milyen lenne, ha a waifuid felelsz vagy merszeznének? Akkor itt a helyed, ugyanis ez a könyv pont erről szól, kicsit megspékelve azzal, hogy Süti és Eszti, a két író...