Öylesine

68 28 9
                                    

Bu sıralar sürekli karşıma bu kitabı yazarken esinlendiğim şarkılar çıkıyor ve kendimi çok garip hissediyorum.

Aslında bu hikayeyi yazarken benim için bu kadar değerleneceğini bilmiyordum. Kitabı yazdıktan sonra konu çok saçma geldi, yazış stilimi veya duygularımı satırlara dökme çabamı saçma buldum. Bir kaç ay bir köşede benim için bir saçmalık olarak kaldı. Ama Tae'nın çıkardığı snow flower şarkısı ve dışarda yağan kar tekrar buraya sürüklenmeme neden oldu. Snow flower'ı dinledikten sonra önerilenler kısmında Winter bear şarkısını gördüm. Sonra fark ettim ki Tae sürekli kış veya kar üzerine odaklı şarkılar çıkarıyor. Winter bear'e tıkladım sonra karşıma scenery çıktı. Bu seferde Tae'nın sürekli bir parktan, Ay'dan ve birine ulaştırmak istediği mesajlardan bahsettiğini fark ettim. Sonra bu kitabı bi gözden geçirmeye karar verdim. Kar Dünya'yı temizlerken bir kere daha hatırlamak istedim, bu hikayeyi yazarken neler hissederek yazdığımı. Daha ilk bölümlerden ağlamaya başladım. Bu amatörce yazılmış kitabın beni ağlatabildiğine inanamadım.

Bu gün kar görevini tamamlarken asla unutamayacağım, korkunç diyebileceğim gecelere bir gece daha eklendi. Sonunda yatağıma yattığımda ise kar yağmayı kesdi. Sanki bu karanlık gecede ben iyi olana kadar beni korumuş gibi. Bunu neden yazdığımı bilmiyorum sadece etrafta sürekli bu kitabı karakterlerinin yaşadıklarını ve benim hayatımdan yaptığım çokça alıntıyı hatırlatan şeyler olup duruyodu.

Bu gün bu kitabı baştan sona bi daha okuyunca bir sürü anlam hatası, yazım hatası vs. olduğunu fark ettim, ama hiç birini değiştirmedim. Bu kitabı yazarken duygularımı o şekilde satırlara döküyomuşum, bozmak istemedim.

Ne saçmaladığımı bilmiyorum. Seneye Tae yine kışın kar veya kış ile ilgili bir şarkı çıkardığında veya burayı bana gerçekten hatırlatan bir şeyler olduğunda yine gelir saçmalarım.

Eğer buraya kadar okuyan birileri varsa, umarım geceleriniz hep mavi geçer ve asla karanlık diyebileceğiniz geceler yaşamazsınız.

Bide lütfen her bölüme bıraktığım şarkıları anlamlarıyla dinleyin, bana göre hepsi sanki bu hikaye için yazılmış gibi.

27.12.20

|•|•|•|

Bu şarkıyı keşke daha erken keşfetseydim. O kadar güzel ki...
Bana bu kitabı hatırlattı bende bunu buraya eklemeden edemedim.

Şarkıda Tae'nın Jimin öldükten sonra yaşadığı acılar anlatılmış gibi hissettim.

Galiba şarkılara anlam yüklemeyi seviyorum. Bana arkadaşlarımı, eski anılarımı yada benim için özel olan herhangi bir şeyi hatırlatacak şarkılar olmasını seviyorum. O şarkılarla hiç biri hiç bi zaman yanımdan ayrılmamış ve ayrılmayacak gibi hissediyorum.

Bilmiyorum, belki de saçmalıyorum.

Burayı bana gerçekten tekrar  hatırlatan şeyler olduğunda geri gelicem.

Kimsenin doğru düzgün okumadığını bilsemde benim için her zaman özel bir kitap olacaksın kar zerresi.

28.03.21

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAR ZERRESİ ° VMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin