~11~

54 32 15
                                    

Seni özlüyorum.

Muhtemelen beni merak ediyosun. Çünkü 3 gündür seni aramadım.

Arayamadım.

Babamın endişeleri doğru çıktı. Hayatım mahfoluyo ve ben bunu kaldıramıyorum.

Babam bana içini döktükten ertesi gün kardeşim ortadan kayboldu. Polise haber verdik ama yinede bulunamamıştı.

Ertesi gün bu seferde babam ortadan kayboldu ve ben ne yapacağımı bilemedim.

Evde tek başıma nasıl kalacağım hiç bir fikrim yoktu. Polise gitmek istemiştim ama saat geç olmuştu ve dışarıya çıkmayada korkuyordum.

Seni aramak herşeyi anlatmak istedim.

Ama vazgeçtim.

Salonda ne yapacağımı düşünürken kapı çalmıştı Babamın geldiğini düşünerek hızlıca kapıyı açmıştım fakat karşılaştığım iki yabancı yüz karşısında elim ayağım tutulmuştu.

Bir kaç saniyeliğine o kapının önünde sen olsan ne güzel olurdu diye düşünmüştüm ama sen yoktun.

Bana kilometrelerce uzaktaydın.

O gün o iki adam içimdeki çocuğu öldürmeme neden olmuşlardı.

Bir umut Ay'ıyla karşılaşmayı bekleyen ve tekrar mutlu olmayı hayal eden masum çocuğu öldürmeme neden olmuşlardı.

Kapıyı açar açmaz üstüme saldırmışlar ve ağzımı bağlamışlardı. Beni odamdaki yatağıma sertçe bağlayıp çantlarından büyük bir tablet çıkarmışlardı.

Göz yaşlarım çok hızlı akıyordu gözlerimden.

Tablette açtıkları bir videoyu bana zorla izletmişlerdi.

Ekranda gördüğüm babam ve kardeşimin yüzünü unutamıyorum Tae. Kardeşimin gözündeki korkuyu, babamın gözündeki endişeyi unutamıyorum.

Bana onların ölümünü izletmişlerdi.

Babam ve kardeşimin gözlerim önünde öldüğünü görmüştüm.

Çığlık atmaya çalışıyordum fakat sesim çıkmıyordu.

Sadece çırpınıyordum.

Birinin gelip Jimin artık endişelenmene gerek yok artık güvendesin hepsi bir rüyadan ibaret demesini o kadar çok istedim ki.

Canımın bu kadar çok yandığını hatırlamıyorum.

İki yabancı bana o videoyu izlettikten sonra yüzlerine korkunç bir gülümseme yerleştirmişlerdi.

Bi an düşündüm, aslında geceleri o kadarda mavi değildi. Hayatımı alt üst eden olaylar hep geceleri oluyordu.

O iki adamın iğrenç sırıtışlarından sonra okuduğum kitabın yazarını karşıma alıp konuşmak istedim.

Gece karanlıkı.

Bu iki yabancı ise mavi gecemi kararttıkları yetmezmiş gibi cehennem edeceklerdi.

Üstüme yürümeye başladıklarında ne yapacaklarını anlamıştım. Bir kaç kez çırpınmış ama bana faydası olmayınca sadece hıçkırarak ağlamıştım.

İşte tam o an öldürmüştüm içimdeki o minik çocuğu.

Görmesini istememiştim bedenime o iğrenç ellerin deydiğini.

İlk başta kurtulmaya çalışsamda kurtulamamıştım.

Cehennem olmuştu gecem.

Ay'ımın ışığı artık beni aydınlatmıyordu.

Karanlıktı her yer.

Vücudumda hissettiğim iğrenç eller ve çıkan iğrenç sesler ile kusmak istemiştim.

Benim hayallerim vardı.

Bizim için şarkılar yazacaktım.

Mutlu olacaktım.

Gecem mavi olarak kalacaktı.

O iki pislik kollarımı ve ağzımı çözüp gitmişlerdi ve ben öğlene doğru uyanmıştım.

Gece bayılmıştım.

Uyandığımda çıplak vücudumdaki izleri görünce hıçkırarak ağlamaya başlamıştım ve saatlerce banyodan çıkmayarak onların pisliklerini vücudumdan çıkartmak istemiştim.

Sürekli ağlıyordum.

Yaşamak istemiyorum.

Bu acıyla nasıl yaşayabilirdim

Bilmediğim bir ülkede, tanıdığım kimse olmadan nasıl yaşayabilirdim.

Özür dilerim.

Ama benim gerçekten kimsem yok.

Senin dışında.

O yüzden şuan bu mektubu sana yazıyorum.

Benim ölümümü umursayabilecek tek bir kişiye.

Seni seviyorum Ay'ım.

Sanırım çiftten teke  yollar böyle ayrılıyor.

Ama lütfen sen devam et. Ben senin çiçeğinin yanında seni bekleyeceğim.

Bu şekilde sana veda etmek istemezdim.

Eğer kaderim bu şekilde yok olmaksa o zaman buda benim son mektubum olsun.

Mektuplarda iyi değilimdir.

Bir çok kez yazıp yazıp sildim.

İlk başta sana güzel anılarımızı hatırlatmak istedim.

Beni hep güzel anılarımızla hatırla Ay'ım.

Seni bekliyorum.

Ama gelmek için acele etme. Hayallerini gerçekleştir, hayatını yaşa ve öyle yanıma gel.

Seni bekliyor olacağım Ay'ım.

Seni seviyorum

Yıldızın...

Tae'nın ağzından

Satırlara dökülen göz yaşlarımı fark ettiğimde kağıdı hemen masanın üzerine koydum. Onun son satırlarını kirletmek istemedim.

Ona inanmamıştım bu benim suçumdu ama beni bırakmasa olmaz mıydı?

Bundan sonra nasıl yaşayacağımı bilmiyorum.

Yıldızım beni terk etmişti.

Ve malesef çok önemli bir şey unutmuştu.

Güneşte bir yıldızdı ve Ay Güneşsiz bir hiçti.


KAR ZERRESİ ° VMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin