Eve geldiğimde neredeyse hiç durmadan ağlamıştım.
Kalbimi, içimdeki çocuğu çok kırmıştın.
Hatırlıyo musun?
Aşşağı indiğimde birbirimize nasılda koşup sarılmıştık.
O geceyi unutamıyorum. Yanına gelmeyi çok istemiştim ama bi yandan da kendimde o cesareti bulamamıştım. Çünkü artık biliyordun herşeyi.
Ve inanmıyordun.
Yanına geldiğimde çoktan gece yarısını geçmiş ve parkın ışıkları kapanmıştı.
Parkı sadece Ay ve Yıldızlar aydınlatıyordu.
Yanına geldiğimde her zaman oturduğumuz yere oturmuş ve beraber ağlamıştık.
Canım çok acıyordu Tae.
Ne kadar göğsünde hıçkırarak ağladığımı bilmiyordum. Ta ki hava yavaş yavaş aydınlanmaya başlayana kadar.
Azda olsa sakinleştiğimde sonunda konuşmuştun.
"Benim için son bir şarkı söyler misin yıldızım."
Tek bir cümlenle beni tekrar ağlama kıvamına getirmiştin.
Ama yinede senin için söylemeye başladım.
Güneş doğuyordu ve boğazımdaki yumruda büyüyordu.
Babamın bavulları indirişini ve arabaya koyuşunu izlemiştik. İkimizdende ses çıkmıyordu.
Ama gitme vakti gelmişti.
Bakışlarıma doğan güneşe sabitledim.
"Bütün Dünya mavidir Ay ışığı altında"
Dedim."Efendim?"
"Sana söylemek istedim bir kitapta okumuştum. Aklıma sen gelmiştin. En sevdiğin renk mavi değil miydi?"
"Evet, öyle."
"Aslında çok doğru, mavi sessizlik demek. Geceleri Dünyaya bir sessizlik çöküyor, insanlar ordan oraya koşturmayı bırakıyor. Herkes evlerine çekilip uykuya dalıyor. Gerçekten Bütün Dünya maviye bürünüyor."
Şu an bi daha düşündümde. O gün saçmalamış olabilirim. Ama yinede uzun süredir bu sözü sana söylemek için yanıp tutuşuyordum. Nedenini bilmiyorum, içimden gelmişti.
Araba hareket ettikten sonra bi anda peşimizden koşmuştun. Araba durunca boynundaki kolyeyi çıkartıp bana takmıştın.
Son kez sarılmıştık orada. Son kez çekmiştim kokunu içime.
O gün son günümüzdü.
Seninle geçirdiğim son gün.
Kötü olan hayatımın daha da kötü olmaya başladığı gün.
Havaalanına kadar o kolyeye bakarak ağlamıştım.
Gözlerim ağrımıştı.
Havaalanına geldiğimizde ise kar yağmaya başladığını görmüştüm.
Kar yine temizlemeye gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR ZERRESİ ° VMİN
FanficKış senin için özeldi. En sevdiğin mevsimi ikinci kez mahvettiğim için özür dilerim Ay'ım. Beni affet olur mu? •°•°•°•°•°• Friendship