Jimin'in ölümünden 8 yıl sonra
Yazarın ağzından:
Jimin öldükten sonra Tae yıkılmış hatta intihar etme girişimlerinde bile bulunmuştu.
Fakat güneşinin - evet artık ona güneş diyordu çünkü güneş isminin Jimin ile daha çok uyuştuğunu düşünüyordu - ona hayallerinin peşinden koşması gerektiğini söylediğini unutamıyordu.
Bu yüzden hayallerini gerçekleştirecekti.
Ama kendi hayallerini değil, Jimin'in hayallerini.
1 yıl boyunca her yönden kendini geliştirip bir şirkete başvurmuş ve stajyer olarak eğtim almıştı. Kısa bir süre sonra Bts adı altında 6 üye olarak çıkış yapmışlardı.
Başarıdan başarıya koşmuşlar ve onlarca ödül kazanmışlardı.
Tae mutluydu, Jimin'in hayallerini gerçekleştiriyordu.
Onun için şarkılar yazmıştı (4 o'clock, Friends, Spring day ve Let go).
Ama çok özlüyordu.
Çiçeğinide Güneşinide.
Bu yüzden oda bir karar aldı.
Grupta 7. yıllarını tamamladıklarında artık daha fazla bekleyemeyeceğini anladı.
Oda üyelere ve fanlarına bir mektup yazıp, Jimin gibi intihar etti.
Bileklerini keserek.
Aslında buna intihar denmezdi.
Kavuşma denirdi.
Sonunda kavuşmuşlardı. Sonunda herkes mutluydu ve sonsuza kadar mutlu olacaklardı.
Tae'nın fanları ve üyeler ise onları bu dört şarkı ile hatırlayıp. Bu şarkılar ile kendilerini teselli ediyolardı.
Güneş, Ay ve yıldızlar böyle iki güzel arkadaşın acıklı hikayesinde yer aldıkları için seviniyorlardı.
Kar zerreleri ise iki masum gencin mezarının üzerine dizilmiş topraklarını temizliyordu.
Çünkü kar temizleyendi.
Kar kutsaldı.
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR ZERRESİ ° VMİN
FanficKış senin için özeldi. En sevdiğin mevsimi ikinci kez mahvettiğim için özür dilerim Ay'ım. Beni affet olur mu? •°•°•°•°•°• Friendship