Wstęp

612 13 3
                                    

Cześć!

Mam na imię Sophia Anderson.Urodziłam się w Hawkins.Mieszkam w Londynie od trzech i pół lat.Dawno nie widziałam moich przyjaciół z Hawkins.Moi przyjaciele jeszcze nie wiedzą,że jutro wrócę do rodzinnego miasta.Dustin,mój chłopak pisał mi co tydzień listy.Żadko mogłam odpisywać,ale gdy już odpisywałam to mój list pisałam 2 godziny,był bardzo długi.W ostatnim liście pisał o jakieś Jedenastce...Ma tatuaż na ręce "011".Moi przyjaciele i Dustin nie wiedzą,że ja też mam taki tatuaż,tylko że "012"...To numery z labolatorium.Czyli to znaczy,że ta Jedenastka jest moją tak jakby "siostrą"?!Będę musiała z nią koniecznie porozmawiać!

                                                                              *

Dustin wspominał też między innymi o takich sprawach jak:

-zaginięcie Willa

-Demogorgon(Wiedziałam o co chodzi bo siedziałam z nimi jak grali w D&D, ja patrzyłam jak grali i jestem w ich paczce,najlepsze osoby jakie poznałam!)

-druga strona

-jakieś Demopsy i Dart?

-Łupieżca umysłów

-tajna baza rosjan

-zaprzyjaźnił się ze Steve'm Harringtonem,Robin Buckley i Eric'ą Sinclair(siostrą Lucasa),utknęli razem w jakieś rosyjskiej windzie.

Dustin wspominał też o Mad Max kim kolwiek ona jest.Jest już 23:30 a lot do Hawkins mam o 5:45 więc idę spać.Już się nie mogę doczekać aż znowu zobaczę wszystkich i poznam Max i Jedenastkę!


012Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz