12- YAPTIM

299 32 12
                                    

Yine yarı text
yarı düz yazı olan
Bir bölüme hepiniz
Hoşgeldiniz

Üç kardeş uzaklaştırma cezası yüzünden bugün de okula gidememişti. Babalarının da bugün işi yoğun değildi bu yüzden ailece vakit geçirmeye karar vermişlerdi. Televizyonun karşısındaki büyük koltuğa sıralanmış film izliyorlardı. Tabiki de en sevdikleri film olan Harry Potter ve Felsefe Taşı'nı izliyorlardı. Muhtemelen 10. Kez falan.

Dahyun da o sırada alışık olmadığı zengin mahallesinde otobüsten inmiş sevdiği kızın evini arıyordu.

Sokağın sonunda gördüğü geniş bahçeli villayı görünce durup derin bir nefes aldı. "Sakin ol Dahyun. Sadece bir girip çıkacaksın."

Gergince elini zile uzattı ve çaldı. Aradan bir dakika bile geçmeden kapı açılınca karşısında sapasağlam bir Sana ile karşılaşmıştı.

"Ne yapıyorsun sen burada?"

"Şey sadece geçiyordum öyle bir uğramak istedim. Merak ettim."

"Sen mi merak ettin? Beni mi?"

"Şey seni merak ettim ama tabii sadece seni değil Lia ve Niki'yi falan da."

"Gördüysen yeterli bence gidebilirsin artık."

"Doğru ben gideyim. Şey sonra görüşürüz yani herhalde."

"Görüşmesek de olur Dahyun."

"Şey sen yalnış anladın. Kötü bir niyetim yok."

"Niyetinin ne olduğuyla ilgilenmiyorum. Şimdi gidebilirsin."

"Şey bir de gelmişken babanları görebilir miyim? Yani evdelerse tabii. Bir teşekkür etsem iyi olacak."

Sana tam kapıyı kapatmak üzereydi ama durdu. "Ne teşekkürü edeceksin babamlara?"

"Şey burs için. Bana onlar burs veriyor da."

Sana bir an şok olmuş gibi kaldı. Bunca zaman bu kızı sevmemişti ve onunla aynı okulda olmaktan hoşnut değildi. Şimdiyse bunun babaları sayesinde olduğunu öğrenmişti.

"Gerek yok teşekkür etmene falan."

Bu sefer Dahyun'un bir şey demesine bile fırsat vermeden kapıyı suratına kapattı.

Dahyun her ne kadar onu iyi bir şekilde görmüş olduğu için mutlu olsa da kapının suratına kapatılmasından pek hoşnut değildi. Gerçi kendini her türlü tepkiye hazırlamıştı. Bu yüzden bu iyi bir tepki bile sayılabilirdi. Direkt onu kovmasını falan bekliyordu.

Derin bir nefes verip dönüş yolu için otobüsüne binmişti. Telefonunu çıkarıp mesajlara girdi ve sevdiği kıza tekrar yazmaya başladı.

Tofu: YAPTIM
Tofu: Evinize geldim ama beni kovmadın
Tofu:Yani ilk etapta
Tofu:Her neyse şu an konumuz bu değil
Tofu:İyi olduğunu gördüm
Tofu: Şu anda bunun için çok mutluyum
Tofu Ve evet sen sormadan ben söyleyeyim
Tofu: Ben Dahyun
Tofu: Sen her ne kadar ihtimal vermesen de ben Dahyun
Tofu:Umarım yine bana gurursuz demezsin
Tofu: Ya da de çok da umrumda değil
Tofu: Sadece bilmeni istiyorum ki seni seviyorum
Tofu:Bundan sonra sana yazmamam gerekiyor sanırım seni rahatsız etmemek için
Tofu:Ama dayanamam ki ben

Selam ♡
Umarım bölümü beğenmişsinizdir
Okuma sayıları gayet iyi şu an için çok memnunum
Ama biraz da oy olsa fena olmaz
Hepinize iyi okumalar

The Art Of Compliment  • SaiDaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin