15- Son Bir Kez Beni Mutlu Etmek İstiyorsan

316 29 25
                                    

En iyi intihar mektubu hiç yazılmamış olandır.

Dersin başalmasına birkaç dakika kala hep birlikte sınıfa dönmüşlerdi. Sonunda diğerleri Dahyun ile dalga geçmeyi bırakmıştı da başka şeyler hakkında çene çalıyorlardı. Sana telefonuna gelen mesaja bakmak için diğerlerinden biraz soyutlanmıştı. Tofu kişisinden gelmiş upuzun bir mesajdı. Mesaj geleli birkaç saat oluyordu.

Herkesin zamanı sınırlıdır Minatozaki Sana
Benim de sınırlı zamanım buraya kadarmış. Daha uzun vaktim olduğunu sanardım fakat eğer sen olmayacaksan o fazlalığın da bir anlamı yok. On yedi yıllık hayatım boyunca annemden sonra en çok seni sevdim Sana ve bu yüzden mutlu olman için elimden geleni yapacağım. Benden nefret ettiğini biliyorum. Yalnış anlama bu mesajı atmaktaki amacım sana vicdan azabı çektirmek falan değil. İnsanlar nefret ettikleri kişilerin artık çevrelerinde olmamasından mutluluk duyarlar. Ben de ömrümde ilk kez iyi bir şey yaparak seni mutlu etmek istiyorum. Eğer merak ediyorsan ben de mutlu olacağım. Hiç sanmam ama endişelenme. Sonsuz bir huzura ereceğim ve anneme kavuşacağım. Sen de en sonunda yanıma geldiğinde -umarım o zaman bembeyaz saçların ve torunların olacaktır- seni mutlulukla kucaklayacağım. Fakat eğer fani dünyada son bir kez beni mutlu etmek istiyorsan *** adresine gelebilirsin. Son gördüğüm şey senin gülümsemen ve gözlerin olsun istiyorum. Zaten seni mutlu edeceğim için sevinçli olan ben bu dünyadan giderken elini bir kez olsun tutabilirsem daha huzurlu bir şekilde gidebilirim.
Son birkaç saatim, eğer geleceksen acele etsen iyi olur. Ölülerden, ruhani varlıklardan korktuğunu biliyorum. Geldiğinde cansız bir beden görmen beni rahatsız eder.

Birkaç saat sonra yorgun ruhum dinlenecek.

Seni seviyorum Minatozaki.

The Smiths - Asleep

Uyumam için şarkı söyle
Uyumam için şarkı söyle

Yorgunum ve ben uyumak istiyorum

Uyumam için şarkı söyle
Uyumam için şarkı söyle

Ve sonra beni yalnız bırak

Sabah olduğunda beni uyandırmaya çalışma
Çünkü ben gitmiş olacağım
Benim için kötü hissetme

Bilmeni isterim
kalbimin hücresinin derinliklerinde
Gittiğim için çok mutlu olacağım

Uyumam için şarkı söyle
Uyumam için şarkı söyle

Artık yalnız başıma uyanmak istemiyorum

Bana şarkı söyle
Bana şarkı söyle

Artık yalnız başıma uyanmak istemiyorum

Benim için üzgün hissetme

Bilmeni isterim ki
Kalbimin hücresinin derinliklerinde
Gerçekten gitmek istiyorum

Başka bir dünya var

Daha iyi bir dünya var

Olmalı, olmalı , olmalı, olmalı
Hoşçakal, hoşçakal, hoşçakal, hoşçakal...


Bombayı saldığıma göre gidebilirim
Hepinize iyi okumalar

The Art Of Compliment  • SaiDaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin