Pes etmemişti Dahyun. Mutlu etmemişti Sana'yı. Çizgi tekrar normale dönmüş ve göğüs kafesi tekrar inip kalkmaya başlamıştı. Daha sonra odadan çıkan doktorlar Dahyun için kan istediğinde kan grubu uyan sadece iki kişi vardı. Sana ve Jinyoung. Jinyoung kan vermeyi reddettiğinde Sana hemen vermişti. Şimdi de kolunda serumlarla durup damarından Dahyun için boşalan kanları izliyordu. Onun için bu kadarını da yapabilirdi değil mi? Şimdiye kadar zaten annesi dışında kimsenin sevmediği kızı o da üzmüştü diğer herkes gibi. Elbette bu hatasını telafi etmeye yetecek bir şey değildi. Ama şimdi onun hayatını kurtarırsa daha sonra yaptığı her şeyi telafi etmeye yetecek kadar zamanı olacaktı.
Diğerlerinin beklediği yere döndüğünde Jinyoung gitmişti. Aralarında kan bağı olamamasına rağmen Sana, Lia ve Niki öz kardeşten daha öteydiler. Birbirleri için canlarını bile verirlerdi. Jinyoung ise öz kardeşi için kanını bile vermeyecek kadar aciz birisiydi. Şu anda Dahyun'un yanında yalnızca kendisine burs veren bir çift, sevdiği kız ve onun kardeşleri vardı. Sana camın dışından baktı Dahyun'a. Kendi kanı Dahyun'un damarına gidiyordu. "Umarım hissediyorsundur yanında olduğumu. Umarım iyisindir."
Camın önünden çekilip iki kardeşinin arasına oturduğunda Niki direkt sarılmıştı Sana'ya. Lia da göz yaşlarını silmeye ve koluna pamuk bastırmaya çalışıyordu. Karşılarındaki duvara yaşlanmış olan Jimin ve Jungkook birbirlerine bakıp konuşmaya başladılar. "Nasıl oldu bu? Niye arkadaşınız canına kıymaya çalıştı ve sizin nasıl bundan haberiniz oldu?"
İki kardeşi de Sana'ya baktığında Sana'nın içine bir korku doldu. Onun yüzünden bir insanın canına kıymaya çalıştığını düşünmek bile ağır geliyordu ona. Nasıl bunu ailesine söyleyebilirdi ki?
"Benim yüzümden. Ben ona iyi davranmıyordum. O benden hoşlanıyordu ve ben onu kabaca reddettim."
"Kabaca mı? Resmen ona günlerce yüzüne karşı aşkını itiraf etmesini söyledin. İtiraf ettiğindeyse alay edip kovdun onu yanından."
Lia en sonunda dayanamayıp Sana daha da üzülmesin içinde tuttuğu her şeyi söylemişti. Dahyun ile arkadaş sayılmazlardı ama kız kardeşinin kimseye böyle davranmaması gerektiği konusunda emindi. Yine de Niki kendisini dürttüğünde sustu. "Sana? Kızım nasıl yapabilirsin böyle bir şeyi?"
"Böyle olacağını bilmiyordum baba. Yemin ederim intihar edeceği aklıma gelmemişti."
"İntihar etmemiş olsa ne olacaktı? Ömür boyu onunla dalga geçmeye devam mı edecektin?"
Sana hiçbir şey dememiş ve başını öne eğmişti. Tamamen babalarının ve kardeşinin haklı olduğunu düşünüyordu ve bu yüzden kimseye bakmaya yüzü yoktu. Jungkook daha fazla konuşacağı sırada Jimin onu susturmuş ve kızlarının zaten ne kadar üzgün olduğunu görmüştü. Daha sonra Lia, kardeşinin konuşacak halde olmadığını bildiği için babalarına mesajı anlatmıştı. Jungkook hala oldukça sinirli görünüyordu. Jimin ise tüm bunlardan kendini sorumlu tutuyor gibiydi. Eğer Sana'yı daha iyi yetiştirebilselerdi, insanlarla iletişimi kötü olan bir kız olmazdı belki de. Onu çok fazla şımarttıklarını düşünüyordu. Daha sonra aklına kendilerinin de gençliğinde maddi durumlarının çok iyi olmadığı ve bu yüzden okulda alay konusu olduğunu hatırladı. Dahyun ile empati kurmak hiç zor değildi Jimin ve Jungkook için. İkisi de hayatın tüm zorluklarını görüp geçirmişlerdi. Fakat yine de Sana'nın korktuğu gibi ondan nefret etmiyor veya böyle bir kızları olduğu için utanç duymuyorlardı.
Sonuçta aileler Jinyoung'un aksine birbirlerini ne olursa olsun desteklerlerdi.Bu sırada doktorlardan Dahyun'un hiçbir hayati tehlikesinin kalmadığını öğrenmişlerdi. Sana ömründe aldığı en mutlu haberlerden biri olduğunu düşünüyordu. Vicdanı hafiflemiş gibi hissediyordu. Bu zamana kadar Dahyun'a yaşattığı her şeyi telafi etmek için fırsatı olacak demekti bu.
Daha sonra diğerleri birkaç saat daha beklemiş ve gitmişlerdi. Sana tüm ısrarlara rağmen orada, hastanede kalmıştı. Dahyun onun yüzünden bu haldeyken, o ayaklanana kadar başından ayrılmaya niyeti yoktu.
Train Wreck - James Arthur
Sessizlikte uzanıyorum, sirenleri bekliyorum
İşaretler, canlı olduğuna dair herhangi bir işaret
Bunu kaybetmek istemiyorum
Bunu atlatamıyorumSelam~
Nasılsınız?
Ben iyi değilim açıkçası projeler ve sınavlar yaklaşıyor ve ne yapacağını bilemiyorum
O yüzden bir süre daha yeni bölüm gelemeyebilir
Lütfen kusura bakmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Art Of Compliment • SaiDa
FanfictionDahyun yıllardır sınıfındaki Sana isimli kıza platonik aşıktı. Söyleyecek cesareti kendinde bulamayarak anonim hesaptan ona yazarak yakınlaşmaya çalışıyordu.